Ga naar inhoud

Sneeuw op div. sites verwijderen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

De tijd komt er weer aan dat sommige sites, als je erop komt, je even willen laten weten dat het sneeuwt.\nDan heb je die dwarrelende sneeuwvlokken over je scherm.\nDe een vind het leuk en de ander niet.\nVoor een poosje is het wel leuk, maar als het telkens is, hoeft het van mij niet.\nDus de vraag is kunnen wij er van af?\nIn IE8 en of Firefox?\nWindows XP.
Link naar reactie
  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

\'[SIZE=\"1\"]Mompel mompel[/SIZE]\'... Wacht maar als over een uurtje of zo de sneeuw ook in Roosendaal naar beneden komt. Geen NoScript die daar tegen helpt.\r\n\r\nMaar... ik zou toch wel eens een link naar een site willen die sneeuwt.\r\nEn, wat heeft het voor nut om te vertellen dat het sneeuwt ? Heeft een site dan een geografische locatie ?
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;550123]\'[SIZE=\"1\"]Mompel mompel[/SIZE]\'... Wacht maar als over een uurtje of zo de sneeuw ook in Roosendaal naar beneden komt. Geen NoScript die daar tegen helpt.\n\nMaar... ik zou toch wel eens een link naar een site willen die sneeuwt.\nEn, wat heeft het voor nut om te vertellen dat het sneeuwt ? Heeft een site dan een geografische locatie ?[/QUOTE]\n\nOnderstaande site heeft sneeuweffectten :\n\n[url]http://www.peters1.dk/webtools/javascript/sne.php?sprog=nl[/url]
Link naar reactie
[quote=JohnL;550088]Voor FireFox zou je de NoScript add-on kunnen proberen, daarmee kun je in principe alle scripts op een website blokkeren, dus dan zou dit ook moeten kunnen. Je kan ook kijken of AdBlock Plus er iets mee kan, maar zonder voorbeeld van een sneeuwsite kan ik het niet uitproberen.[/quote]\n\nKijk, daar kan ik wat mee, althans in Firefox, NoScript houdt de sneeuw tegen.\nIk kan de site niet vermelden hier.\nOf het verder goed werkt weet ik natuurlijk zo niet, zie wel dat ik geen smileys kan toevoegen hier.\nZullen wel meer dingen zijn die dan niet werken, maar je kunt het uit zetten. :D\nKijk ik naar buiten, begint het daar net ook te sneeuwen, NoScript werkt daar niet tegen. ;);)\n\nDie Add-on dingen gebruik ik eigenlijk nooit, althans Firefox gebruik ik nog maar kort, altijd IE8, en ik installeer hem gewoon zoals het opgegeven wordt.\nKun je die Add-on dingen ook allemaal downloaden en opslaan met een lijst waarvoor het is, op zijn Nederlands, zou handig zijn, omdat het nu gelijk toegevoegd wordt aan Firefox en zie je even niet waar het blijft. :rolleyes:
Link naar reactie
[quote=dutch-online;550127][URL]http://snowysites.com/?gclid=CMGphYOixqUCFRgz3godzDApZw[/URL]\n\nsneeuw met lampjes erbij.:rolleyes::D;)[/quote]\n\nGeen sneeuw met lampjes erbij??? :confused:\nNiets van te zien hoor. ;);):D:D:p:p\n\nAls je dit leuk vind zoek dan naar deze leuke opties: sneeuw met kerstmannen en ijsberen over je scherm, leuk, veel in te stellen : Snow for Windows v1.6\n\nEn lampjes rond je scherm, ook veel in te stellen, en leuk, Holiday lights 5.4 \n\nZijn leuke dingen, wel heel oud, in XP werkt het.
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;550128]\nDie Add-on dingen gebruik ik eigenlijk nooit, althans Firefox gebruik ik nog maar kort, altijd IE8, en ik installeer hem gewoon zoals het opgegeven wordt.\nKun je die Add-on dingen ook allemaal downloaden en opslaan met een lijst waarvoor het is, op zijn Nederlands, zou handig zijn, omdat het nu gelijk toegevoegd wordt aan Firefox en zie je even niet waar het blijft. :rolleyes:[/QUOTE]\nIn FF, in het menu \'[I]Extra - Add-ons[/I]\' zie je welke geïnstalleerd zijn, en kan je er ook uitschakelen of verwijderen, of updaten, of vervloeken.\nVooral de Java console wil b.v. wel eens oude versie laten staan, dus af en toe eens checken.\n\nMocht je problemen hebben met FF, en je vermoed dat het aan een add-on ligt, start FF dan met de snelkoppeling in je startmenu die heet: \'[I]Firefox veilige modus[/I]\'. Dan wordt geen enkele add-on meegeladen, en kan je zien of het aan zo\'n progje ligt.
Link naar reactie
[quote=FooBar;550140]Misschien is het handiger om contact te zoeken met de maker van de website om aan te geven dat die sneeuw irritant is, in plaats van dat iedereen z\'n eigen tuinpaadje gaat ruimen...\nOf gewoon die websites niet meer bezoeken totdat het lente is :mrgreen:[/quote]\n\nHad ik gedaan, maar ze vinden het gezellig.\nIk ook, voor even, daarna irritant, heeft misschien met leeftijd te maken :p
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;550134]In FF, in het menu \'[I]Extra - Add-ons[/I]\' zie je welke geïnstalleerd zijn, en kan je er ook uitschakelen of verwijderen, of updaten, of vervloeken.\nVooral de Java console wil b.v. wel eens oude versie laten staan, dus af en toe eens checken.\n\nMocht je problemen hebben met FF, en je vermoed dat het aan een add-on ligt, start FF dan met de snelkoppeling in je startmenu die heet: \'[I]Firefox veilige modus[/I]\'. Dan wordt geen enkele add-on meegeladen, en kan je zien of het aan zo\'n progje ligt.[/quote]\nDat plekje had ik al gezien, maar het is wat moeilijker om te weten wat welke Add-on precies wel of niet doet.\nWel handig dat je ze per stuk aan/uit kunt zetten.:D
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;550150]Had ik gedaan, maar ze vinden het gezellig.\r\nIk ook, voor even, daarna irritant, heeft misschien met leeftijd te maken :p[/QUOTE]\r\nAls ze het goed willen doen kunnen ze beter elke keer als je de pagina opent de volle sneeuw langzaam tot nul af laten nemen (10 sec), geeft het gevoel dat je binnenkomt in een warmere ruimte, en de irritatie is ook weg.
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;550155]Als ze het goed willen doen kunnen ze beter elke keer als je de pagina opent de volle sneeuw langzaam tot nul af laten nemen (10 sec), geeft het gevoel dat je binnenkomt in een warmere ruimte, en de irritatie is ook weg.[/quote]\nInderdaad een optie die prettiger is.\nMaar zoiets geven ze meestal niet toe, die webbeheerders denken meestal, eigenlijk altijd, dat ze het beter weten.:rolleyes:
Link naar reactie
Onderstaande site met Firefox uitgetest en werkt. (per site in te stellen dacht ik).\n ( [url]http://www.peters1.dk/webtools/javascript/sne.php?sprog=nl[/url] )\n\n1) ga naar desbetreffende site\n\n2) rechts klik muis - pagina-info bekijken (zie A)\n \n3) toestemmingen - standaard gebruiken uitvinken (zie B)\n \n\nA : [url]http://img411.imageshack.us/img411/8898/sneeuw1small.jpg[/url]\n\nB : [url]http://img340.imageshack.us/img340/2033/sneeuw2small.jpg[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...