Ga naar inhoud

Importeren adressenbestand in Outlook 2010


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Kijk om te beginnen in je nieuwe Outlook even onder Contactpersonen om te zien wat daar staat. Als daar wel iedereen staat, maar je geen suggesties krijgt zodra je in de regel \"Aan\" begint te typen, dan moet je weten dat je dat deel niet kunt overzetten. Die suggesties vullen zichzelf weer naar mate je mensen een email stuurt. In dit geval dus even op \"Aan\" klikken en handmatig selecteren uit het adresboek.\n\nAls ook Contactpersonen leeg is, kies dan nogmaals om te importeren en kijk of er een optie staat om alleen de contactpersonen te importeren. Is die optie er niet, dan de import niet doorzetten, want dan heb je al je mails dubbel!\n\nBen je nu nog nergens, dan moet je terug naar Outlook 2003 om van daar uit opnieuw te exporteren. Kies voor een bestand met persoonlijke mappen en kijk goed wat je in de export kunt meenemen. Dan wederom opnieuw importeren.
Link naar reactie
Je kunt al je contacten ineens aan de \"suggesties\" toevoegen met het programma [URL=\"http://www.nirsoft.net/utils/outlook_nk2_autocomplete.html\"]NK2VIEW[/URL].\nDe beschrijving op die pagina is voor Windows XP. Als je geen gebruik maakt van profielen maak dan een bestand aan met de naam Outlook.nk2 in je Windows user profile.\nIn Windows 7 is dat:\n[code]C:\\Users\\\\AppData\\Local\\Microsoft\\Outlook[/code]In Windows XP:\n[code]C:\\Documents and Settings\\\\Application Data\\Microsoft\\Outlook[/code]
Link naar reactie
[quote=flappie;549992]Als ik F2, of Add items from address book dan krijg ik de melding: \n\"You don\'t have write permission to the .NK2 file or the NK2 file is locked by other software.\"\nDaar komt bij dat het mailbestand ingekapseld zit bij de mails uit Outlook.[/quote]\n\nDaarom zei ik in m\'n eerdere reactie dat je eerst met NK2View een bestand moet aanmaken in je user profile met de naam outlook.nk2.\nDoe dat terwijl Outlook afgesloten is.
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Mijn Outlook 2010 adressenbestand is veel te groot. Ik wil er een specifiek deel van in een nieuw Adressenbestand plaatsen. Bijvoorbeeld in VOORGESTELDE CONTACTPERSONEN. Ik weet echter niet hoe dat met kopiëren en plakken moet. Ik kan wel de eerste 1000 blauw selecteren maar dat verder niet bewerken, anders dan VERWIJDEREN. Slepen gaat ook niet. Iemand een tip?\nMet dank van Peter den Haring in Den Haag
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...