Ga naar inhoud

XP toont zwart scherm


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo formuleden,\r\n\r\nIk testte laatst een vbs scriptje dat ik zelf gemaakt had op mijn pc en toen liep hij vast. Ik herstartte mijn pc dmv 5 sec knop indrukken, en het bootlogo verscheen. Echter, op het moment dat hij het XP logo zou moeten tonen met dat laadbalkje er onder, toonde hij een zwart scherm. Ik heb alle kabels gecontroleerd en weer opnieuw gestart. Weer niks. Ik had geen zin om helemaal uit te zoeken wat er aan de hand was, dus ik stopte hirens boot er in en startte minixp om mijn gegevens te redden en te herinstalleren. Alleen minixp liep vast en toonde een mooi, lichtblauw scherm. Nog een keer geprobeerd, maar geen resultaat.\r\nKan iemand zeggen hoe ik dit moet oplossen of mijn gegevens kan redden?\r\nbvd \r\nDeepBlue
Link naar reactie
@erikdenhouter\r\nbiosreset had ik al geprobeerd en na f8 weergeeft hij ook een zwart scherm\r\n@thommie\r\nhet vb script startte notepad en daarna een sendkeys commando. op een of andere manier bleef hij het sendkeys commando herhalen nadat ik notepad afsloot\r\nen ubuntu draai ik al op een andere pc, dit is mn xp machine :p\r\n@niekie30\r\nik zat ook te denken aan een grafisch probleem, maar hoe kan dat door zo\'n simpel vb script?\r\n\r\nik test dat met de videokaart nog even
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...