Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2010 Delen Geplaatst: 17 november 2010 Hallo formuleden,\r\n\r\nIk testte laatst een vbs scriptje dat ik zelf gemaakt had op mijn pc en toen liep hij vast. Ik herstartte mijn pc dmv 5 sec knop indrukken, en het bootlogo verscheen. Echter, op het moment dat hij het XP logo zou moeten tonen met dat laadbalkje er onder, toonde hij een zwart scherm. Ik heb alle kabels gecontroleerd en weer opnieuw gestart. Weer niks. Ik had geen zin om helemaal uit te zoeken wat er aan de hand was, dus ik stopte hirens boot er in en startte minixp om mijn gegevens te redden en te herinstalleren. Alleen minixp liep vast en toonde een mooi, lichtblauw scherm. Nog een keer geprobeerd, maar geen resultaat.\r\nKan iemand zeggen hoe ik dit moet oplossen of mijn gegevens kan redden?\r\nbvd \r\nDeepBlue Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2010 Safe mode (via F8 menu) doet dus ook niets ?\n\nProbeer een BIOS reset.\nStekker uit het stopcontact (noodzakelijk) en de BIOS batterij een minuutje er uit.\n\nLijkt mij een grafisch probleem. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2010 Wat deed het VB Script?\r\n\r\nAl Ubuntu geprobeerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2010 Ik denk aan een mogelijk gestopte videokaart. Dus kaduuk zeg maar. Ben je in de gelegenheid een oud exemplaar te plaatsen of iets te lenen, om dat uit te testen?\nAls Hirens ook een bsd (Blue Screen off Death) geeft, dan zou er grafisch iets erg mis kunnen zijn.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2010 @erikdenhouter\r\nbiosreset had ik al geprobeerd en na f8 weergeeft hij ook een zwart scherm\r\n@thommie\r\nhet vb script startte notepad en daarna een sendkeys commando. op een of andere manier bleef hij het sendkeys commando herhalen nadat ik notepad afsloot\r\nen ubuntu draai ik al op een andere pc, dit is mn xp machine :p\r\n@niekie30\r\nik zat ook te denken aan een grafisch probleem, maar hoe kan dat door zo\'n simpel vb script?\r\n\r\nik test dat met de videokaart nog even Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2010 Bedankt iedereen, het was een probleem met de videokaart (koeler kapot - videokaart kapot) door tijdgebrek duurde het even voordat ik het kon testen. Maar alles werkt dus ik ben blij!\r\nDeepBlue Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2010 Thanks voor de terugkoppeling ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2010 bestaat er ook nog zoiets als topic sluiten op dit forum? en hoe dan?\r\nDeepBlue Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2010 Het topic blijft gewoon open hier ;). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen