Ga naar inhoud

Video Embedden in Word


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nHoe kan ik het beste een Video in Word Embedden? Zodat iedereen die dat document ontvangt de video kan zien. Het gaat om het volgende;\r\n\r\n- video is in flv en staat op de pc\r\n- of video staat op youtube, dus kan je embedden?, in plaats van een link waardoor youtube wordt geopend (dat laatste wil ik dus niet)\r\n\r\n- de video kan ook op mijn eigen site staan. kan ik dat embedden?\r\n\r\n- het Word document wordt uiteindelijk een PDF.\r\n\r\nDe video moet dus uiteindelijk in het document zelf afgespeeld worden.\r\n\r\n\r\nBVD
Link naar reactie
Ja dat is zo. Maar het is voor een eigen projectje. Via Powerpoint, kan het ook goed. echter, wanneer ik deze vanaf een andere locatie wil opstarten, heb je de viewer nodig. Ik kan me toch herinneren dat je deze viewer automatisch mee kan sturen in de file zelf. Op internet en fora zie ik niets anders dan \"de viewer laten downen\". Dat is natuurlijk flauwekul. Je kan de viewer inbakken....maar hoe ook alweer.... het is alweer zo lang gelden....\r\n\r\njij een idee?
Link naar reactie
\"Wizard inpakken en wegwezen\" moet je hebben. Is eigenlijk bedoeld om de presentatie op cd te zetten, maar je kan de aangemaakte bestanden ook gewoon op een andere manier versturen.\n\nStandaard wordt die wizard niet meegeinstalleerd, dus je moet de installatie-cd er misschien nog een keer inleggen. Ook weet ik niet zeker of de wizard nog bestaat in de nieuwste versies van Powerpoint. Maar ik weet ook niet welke office-versie je hebt, maar nu weet jij in ieder geval waar je naar moet zoeken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...