Ga naar inhoud

Video converteren voor iPhone 4


Aanbevolen berichten

Ik gebruik Free Studio Manager 4.1.1.1 van DVDVideoSoft Free Studio om videos te converteren voor de iPhone 4.\r\n\r\nDit is niet de nieuwste versie van de software, maar bij de latere uitgaven duurt het converteren uren bij een video van 50 minuten. De versie die ik gebruik doet het in een minuuut of 5.\r\n\r\nEr is echter 1 probleempje: niet bij alle geconverteerde video\'s lopen beeld en geluid gelijk. Ik heb zelfs de indruk dat het per video verschilt, terwijl het origineel wel goed is.\r\n\r\nHoe is dit op te lossen?
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Ik heb alle programma\'s die hier zijn genoemd geprobeerd (afgezien van Any Video Converter Professional). Telkens loopt het geluid niet gelijk met het beeld. Aan het begin is het verschil te verwaarlozen, maar als ik 1 keer verder- of terugspoel, dan zitten er hele woorden vertraging tussen geluid en beeld.\r\n\r\nDe videobestanden op de pc werken echter prima.
Link naar reactie
[QUOTE=jwgroen;552050]Ik heb alle programma\'s die hier zijn genoemd geprobeerd (afgezien van Any Video Converter Professional). Telkens loopt het geluid niet gelijk met het beeld. Aan het begin is het verschil te verwaarlozen, maar als ik 1 keer verder- of terugspoel, dan zitten er hele woorden vertraging tussen geluid en beeld.\r\n\r\nDe videobestanden op de pc werken echter prima.[/QUOTE]\r\nVreemd Handbrake werkt op mijn laptop thuis en werk laptop perfe:confused::confused:ct.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...