Ga naar inhoud

exporteren itunes bestanden lukt niet


Aanbevolen berichten

Ik wil graag mijn iTunes muziekbestanden overzetten van mijn notebook (met Windows Vista) naar mijn NAS (Synology ds210j). Dat wil maar niet lukken. Ik doe precies wat iTunes opgeeft:\r\n- bij bewerken/voorkeuren/geadvanceerd geef ik de nieuwe locatie aan.\r\n- vakje [I]Map iTunes Media bijwerken[/I] is aangevinkt.\r\n- ik ga naar bestand/bibliotheek/bibliotheek orderenen/bestanden verzamelen en geef aan dat alles inderdaad verzameld en gekopieerd mag worden.\r\n\r\nIn het begin lijkt alles goed te gaan, maar nadat er een paar bestanden zijn gekopieerd (een stuk of 2) stopt het proces en krijg ik de foutmelding: \"Er is onvoldoende schijfruimte op {naam nieuwe locatie} om alle gewenste bestanden te kopiëren\"\r\n\r\nDat lijkt mij stug, want op de NAS is nog zo\'n 1,5tb beschikbaar. Zie ik iets over het hoofd? Zijn er sluipwegen om een en ander in orde te krijgen? :confused:
Link naar reactie
Lukt het exporteren van andere grotere bestanden wel?\nDie paar bestanden die wel lijken te lukken, staan die ook op de nas, in de gewenste lokatie?\nOp mijn nas doe ik alleen adminstrator taken onder m\'n admin account. Ik weet niet eens, of je zo\'n account wel kunt gebruiken, als ware het een gewone user.\nVoor backuptaken heb ik een gewone gebruiker aangemaakt, met voldoende rechten op een aangemaakte map en voldoende quotum.\nAls andere grote bestanden wel lukken, dat ligt het probleem bij I-tunes. \n\nMochten de I-tunes bestanden in een \"persoonlijke \"map staan op Vista, kan je mogelijk ook deze melding krijgen. \nDan zou je ze eerst uit die map moeten halen naar een map ergens op c: en van daaruit backuppen naar je NAS.\n\nNiek
Link naar reactie
Rechtstreeks kopiëren van grote bestanden vanaf mijn notebook naar de NAS is geen enkel probleem. En ja, de paar mappen die iTunes kopieert komen keurig in de juiste map te staan. De bestanden staan nu inderdaad wel in een persoonlijke map(C:\\Users\\windows\\Music\\iTunes\\iTunes Music). \r\n\r\n[B]Edit:[/B] Ik heb geprobeerd de mappen eerst naar een onpersoonlijke map te kopiëren en ze vandaar uit naar de NAS te exporteren, maar dat heeft helaas ook niet geholpen. Overigens ziet iTunes mijn NAS wel en geeft zelfs aan welke geluidsbestanden er op staan. Ik zou natuurlijk alle muziekbestanden simpelweg kunnen verslepen, maar ben bang dat de specifieke iTunes functies niet meer werken en dat ik ook de muziekbestanden op mijn iPhone dan niet meer kan synchroniseren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...