Ga naar inhoud

ondetitels toevoegen aan .mkv bestand


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een filmbestand met mkv-extensie, hier wil ik een ondertitel aan toevoegen.\r\nIk gebruik hiervoor mkvtoolnix met het daadwerkelijke programma mkvmerge\r\n\r\nDat gaat prima, op de pc kan ik de film goed afspelen de ondertitels lopen mooi mee.\r\nOp de mediaplayer (playon!HD) heb ik wel geluid en kan de ondertitels zien, maar het beeld blijft verder zwart.\r\nHetzelfde filmbestand voor bewerking heb ik wel beeld.\r\n\r\nIk heb dmv mediainfo de gegevens uitgelezen, het enige verschil is dat ik nieuwere versie van de software heb gebruikt.\r\nBestaand:\r\nGebruikt programma : mkvmerge v3.1.0 (\'Happy up here\') built on Jan 19 2010 12:09:24\r\nGebruikte encoderbibliotheek : libebml v0.7.9 + libmatroska v0.8.1\r\n\r\nDoor mij:\r\nGebruikt programma : mkvmerge v4.3.0 (\'Escape from the Island\') gemaakt op Sep 5 2010 10:30:51\r\nGebruikte encoderbibliotheek : libebml v1.0.0 + libmatroska v1.0.0\r\n\r\nIk heb nu de film 2x verwerkt één keer met en één keer zonder ondertitels.\r\nDat moet ik nog testen\r\n\r\nIemand idee wat ik verkeerd doe?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...