Ga naar inhoud

Windows live messenger 2011


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heb via een update deze versie op mijn PC, is enorm wennen.\r\nWou het er al vanaf hebben maar weet niet waar ik moet beginnen.\r\nDus maar met deze versie aan de slag, na tijdje wel aardig voor elkaar alles.\r\n\r\nAlleen mis ik 1 ding ten opzichte van de vorige versie.\r\nBij de oude versie kon je als je op een contact klikte de berichtengeschiedenis zien.\r\nDeze versie geeft deze optie niet, hoe kan ik ze lezen?\r\nWil de geschiedenis benaderen via een muisklik op een contact persoon.\r\n\r\nIemand een idee?\r\nAlvast enorm bedankt\r\n\r\nGr\r\nAtesli
Link naar reactie
Dank je wel voor je reaktie Davey, kijk het nog even aan, ben al een uurtje ermee bezig en kan er aardig mee over weg , alleen wil ik de berichtengeschiedenis kunnen benaderen.\r\n\r\nMocht dat niet kunnen met deze versie dan ga ik maar downgraden.\r\nMaar als ik dan die oude versie weer installeer ziet die dan weer de berichtengeschiedenis van mijn contacten?\r\n\r\nIk heb veel contacten en soms weet ik het laatste gespreksonderwerp niet meer en dan lees ik altijd snel de geschiedenis vandaar dat ik dat zo graag wil.\r\n\r\nHoop dat iemand weet hoe het met die geschiedenis zit en anders maar downgraden.\r\n\r\nThanks Davey
Link naar reactie
[QUOTE=daveyv12345;545340]Hmm het kan wel, maar niet zoals we gewend zijn... Klik bovenin op je naam, waarna je op \'\'Naam wijzigen\'\' klikt... Ben helemaal klaar met Microsoft.. Alles wordt veranderd![/QUOTE]\n\nNee het kan dus NIET. Hij toont nu wat ik ooit heb ingevuld als voor en achternaam. Die achternaam (niet m\'n echte achternaam gelukkig) toont hij nu ook. En dan moet je die eens proberen leeg te maken in het online scherm wat je krijgt van Bill. Never dus. Spaties gaan niet. Het zijn nu 4 streepjes geworden.\nIn de vorige versies kon je gewoon ( desnoods elke avond) een andere schermnaam invullen. Mijn schremnaam was 14 jaar dezelfde. Nu staan er ineens 4 stomme streepjes achter, om te voorkomen dat MICROSOFT MIJN achternaam publiceert op het net.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...