Ga naar inhoud

2 Gb onleesbare bestanden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

dat is nu net het probleem. dat gaat niet. Ik krijg als vermelding: \'op de door u opgegeven locatie bevind zich geen opgeslagen informatie\'. Het probleem is waarschijnlijk ontstaan doordat ik xp pro opnieuw heb geïnstalleerd en HD in 3 primaire partities heb verdeeld (oud installatie was slechts 1 partitie) Krijg het idee dat het een kwestie van \"toegangmachtiging\" is of iets dergelijks
Link naar reactie
Een directory is in feite de stationsletter gevolgd door één of meerdere mappen.\r\nEen voorbeeld van zo\'n directory zou kunnen zijn:\r\n\r\nH:\\data\\backup\r\n\r\nDit zou dan station H zijn (bij jou de externe harde schijf) waarin een map \"data\" staat. In die map \"data\" staat dan weer een map \"backup\".\r\n\r\nIk vraag me dus af wat de eventuele mapnamen zijn waar jouw IMG/DAT bestanden in staan (waar je in de eerste post over sprak). Staan die direct op station H: of zitten ze nog in een map (en zoja, welke)?\r\n\r\nKijk ook eens of je een map met de naam USMT2.UNC of USMT2(2).UNC kunt vinden.
Link naar reactie
Nou heb ik \'m. Het is inderdaad locaal station H met daaronder de map USMT2.UNC Als ik die open krijg ik 3 submappen. \r\nmap 1 IMG00001 DAT bestand\r\nmap 2 IMG00002 DAT bestand\r\nmap 3 Status bestand 1Kb (klik op programma waarmee u dit bestand wil openen)\r\n\r\nVolledigheidshalve, de externe HDD is een Toshiba PX1266E
Link naar reactie
Ok, de mapnaam is in orde. Dat betekent dat de link die ik eerder gaf, niet op jouw situatie van toepassing is. Het is overigens normaal dat je deze versleutelde bestanden krijgt, je hebt dus niks verkeerd gedaan toen je de wizzard gebruikte.\r\n\r\nDan moet het volgens mij mogelijk zijn, zoals Foobar aangaf, om dit weer met de wizzard terug te zetten. Ik vermoed dat je bij je poging om dit te doen ergens een verkeerde keuze hebt gemaakt.\r\nProbeer het nog eens, en maak daarbij de volgende keuzes (vergeet niet je externe harde schijf aan je pc te koppelen) :\r\n\r\n- Dit is de computer waar je de bestanden [B]naar toe[/B] wilt zetten.\r\n- Ik heb de wizzard niet nodig.\r\n- Een andere locatie. Zorg dat in het vak daaronder [B]H:\\[/B] komt te staan.\r\n- Klik op voltooien.\r\n\r\nAls dit (weer) niet werkt, schrijf dan even heel precies op welke foutmelding je krijgt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...