Ga naar inhoud

foutmelding bij installatie trial software


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik de trial versie van InDesign van Adobe ge-download. Na het installeren, en het willen opstarten, kreeg ik deze foutmelding:\r\n\r\nRuntime error!! \r\nProgram: .....am files/Adobe/InDesignCs5/InDesign.exe. \r\nabnormal program termination.\r\n\r\nKan iemand mij vertellen, wat hiervan de oorzaak is? \r\nAlvast heel hartelijk bedankt voor elke tip!\r\nJeannette
Link naar reactie
Helaas, Theo, ik werk nog met Windows XP. Heb je daar misschien ook een tip voor? Ik heb wel met de rechter muisknop geklikt, en zag daar mogelijkheden om de compatibiliteit te veranderen. Ik heb alle varianten geprobeerd, maar niets hielp. Overigens zat de mogelijkheid voor windows XP er niet bij, maar dat is waarschijnlijk omdat de normale manier al Windows XP is... Bedankt alvast voor je eerste reactie!
Link naar reactie
Ik las op een andere site dat het mogelijk met de drivers van je videokaart te maken zou kunnen hebben. Zijn die up to date?\nZie anders ook eens daar: [url]http://forums.adobe.com/thread/646183[/url]\n\nDe laatste post: 7. Jul 12, 2010 7:44 AM in response to: franicsbacon1 \nRe: CS5 Design Premium Microsoft Visual C++ Runtime Error\n \n[I]Hi there,\n\nAfter many exhausting hours of a similar issue I have solved this problem.\nMy problem exactly;\nI had CS4 Master Suite Installed on a Windows 7 64 Machine with Asus P6T mother board 12GB RAM i7 2xGTX285 1GB GC.\nI did not uninstall CS4 before installing the entire CS5 suite.\nAfter I installed CS5, I got the same runtime error on program startup on AF/Encore/PremierePro.\n\nDynamic Link Manager error upon startup also with only these programs, \"dynamiclinkmanger has stopped working\"\nHow I fixed this:\n\nI removed CS4 completly through pragrams and features under control panel, then restarted.\nI then used the adobe CS4 removal tool from the adobe website and restarted.\nI then uninstalled the 3 programs giving me errors via the control panel programs and features.\nI restarted, and installed the 3 programs again through the original installation file/disk.\nDid not restart, just ran the programs. All worked perectly with no errors.\nDynamic link works fine now also.\n\nHope this helps, there is little info on this fix as you may know already.[/I]\n\n\nHet probleem schijnt zich op alle Windows systemen wel voor te doen overigens.\n\n\nNiek
Link naar reactie
Geweldig snel antwoord, Niek! Ik heb dat andere forum ook geraadpleegd, en het schijnt dus een zeer veel voorkomende melding te zijn. Ik ga nu de trialversie er weer af gooien, om hem opnieuw te installeren, als Adobe dat tenminste toelaat.... Bij die man die jij citeert, was de oplossing dat hij een eerdere versie van Indesign, CS4 er eerst af moest gooien, om dan CS5 te installeren. Dat geval speelt bij mij dus niet. Maar goed, ik ga een verse aanloop proberen. Ik meld wel, als het lukt.\nBedankt voor je naspeur werk, niek!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...