Ga naar inhoud

Mijnwerkers Redding Chili in gang gezet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Uiteraard mooi dat ze met die capsule kunnen worden gered.\nMaar wat ik nu niet snap is toch echt : WAAROM DEKKEN ZE DAT GAT NIET AF TIJDENS HET SHUTTELEN?\nAl is het maar een tentje.\nAls daar iets in valt, een helm of weet ik wat, komt het beneden met een kanonslag aan en kan die capsule beschadigen en vast laten lopen in de schacht.\nJe zal er maar net in zitten.\nLaat staan dat blok, waarom geen dubbele zekering.\n \nBen ik nu de enige die dit zit te bedenken, daar staan toch allemaal geleerde mensen, maar ik hoor er niemand over?
Link naar reactie
Mijn idee, maar het zijn niet mijn werkers, het zijn mijnwerkers, en die zullen waarschijnlijk veel weten over diepe gaten die ze zelluf graven. 8-|\r\n\r\nIk heb het idee dat je er vanuit kan gaan dat als je een tent om dat spul heen bouwt, die bouwwerkzaamheden- en de tent zelf juist gevaar voor invallend spul veroorzaken, en dat dat niet opweegt tegen een open gat voor die anderhalve dag die ze nodig hebben om ze naar boven te halen.
Link naar reactie
Ik vind het er zeer onproffesioneel uitzien. Zeker vannacht veel te veel mensen om dat gat, die er gewoon niets stonden te doen. Een president die een beetje in de weg komt staan etc. \r\nEen soort sleepkabel om een haak, om de kabel op z\'n plaats te houden.....\r\nEn ja Chilli wil scoren bij de wereld wijde media en laat dat zich breeduit uitmeten. \r\nHet lijkt mij dat de mijnwerkers niet eens meer op de eerste plaats staan, maar veel meer de er omheen gebouwde media show. \r\nEn natuurlijk leef je als land heel erg mee met die mannen en hun familie. Het is ook fantastisch dat het allemaal zo snel mogelijk is. maar dan nog... CNN 24 uur uitzending ga ik vermoeden. \r\nEr is ineens helemaal geen ander nieuws meer.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;544000]Mijn idee, maar het zijn niet mijn werkers, het zijn mijnwerkers, en die zullen waarschijnlijk veel weten over diepe gaten die ze zelluf graven. 8-|\n \nIk heb het idee dat je er vanuit kan gaan dat als je een tent om dat spul heen bouwt, die bouwwerkzaamheden- en de tent zelf juist gevaar voor invallend spul veroorzaken, en dat dat niet opweegt tegen een open gat voor die anderhalve dag die ze nodig hebben om ze naar boven te halen.[/quote]\nAls het JOUW werkers zijn :D is het mijn mest :D\nAls je daar allemaal op gaat letten kun je overal wel vouten vinden.\nHet gaat erom of iets overkomt, ik ben geen neerlandicus gelukkig en schrijf recht voor zijn raap.;)\n \nMet een tentje bedoel ik niet over alles heen, alleen een afdek zeil over het gat met een kleiner gat in het midden.\nWat handiger is een zware plank die er ruim over valt, zodat ie er nooit in kan vallen, met een gleuf en gat van 10 cm of zo voor de kabel.\nZie je die gasten er wel steeds inkijken met die losse helmen op hun kop?\n \nEn waarom geen wit merkteken op 20 en 10 m. boven die sigaar, hoeven ze ook niet te turen of ie er aan komt.\nIk vind het een knullig gedoe.\nUiteraard blij voor die lui dat ze eruit komen, dat komt op de eerste plaats.\n \nNu nog hopen dat ze een premie krijgen, vergelijkbaar in NL als je zoveel dagen onterecht gevangen zitten, dat hebben ze wel verdiend.\nWat zullen die lui in de piepzak hebben gezeten, vooral de eerste 17 dagen, toen niemand wist dat er nog leven was.\nDat werk ga je toch nooit meer doen als het je is overkomen?\nEen ruime vergoeding is dan op zijn plaats en passend werk ook.:p
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;544009]Ik vind het er zeer onproffesioneel uitzien. Zeker vannacht veel te veel mensen om dat gat, die er gewoon niets stonden te doen. Een president die een beetje in de weg komt staan etc. \r\nEen soort sleepkabel om een haak, om de kabel op z\'n plaats te houden.....\r\nEn ja Chilli wil scoren bij de wereld wijde media en laat dat zich breeduit uitmeten. \r\nHet lijkt mij dat de mijnwerkers niet eens meer op de eerste plaats staan, maar veel meer de er omheen gebouwde media show. \r\nEn natuurlijk leef je als land heel erg mee met die mannen en hun familie. Het is ook fantastisch dat het allemaal zo snel mogelijk is. maar dan nog... CNN 24 uur uitzending ga ik vermoeden. \r\nEr is ineens helemaal geen ander nieuws meer.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nMaarja, beter dat ze dat zo zien omdat de mijnwerkers er dan ook wat aan hebben zij zijn uit dat gat :) en het is inderdaad onproffesioneel maar: het werkt :) dat is het belangrijkste...
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;544041]Als het JOUW werkers zijn :D is het mijn mest :D\r\nAls je daar allemaal op gaat letten kun je overal wel vouten vinden.\r\nHet gaat erom of iets overkomt, ik ben geen neerlandicus gelukkig en schrijf recht voor zijn raap.;)[/QUOTE]\r\nHa :mrgreen: zie mijn reactie niet als opmerking over jouw taalgebruik hoor, mijn eerste zin was min of meer een woordgrapje, in het geheel geen aanmerking.
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;544052]Ha :mrgreen: zie mijn reactie niet als opmerking over jouw taalgebruik hoor, mijn eerste zin was min of meer een woordgrapje, in het geheel geen aanmerking.[/quote]Al zou dat het wel zijn, trek ik mij toch niets van aan he :D:D Ik schrijf nu eenmaal zoals ik schrijf en beledig daar niemand mee.:p\nIk trek mij niet zo gauw ergens van aan, zo onderhand weet je van de vaste OUDE schrijvers hier, hoe ze het bedoelen.(Z)
Link naar reactie
En Dennis, mocht je het willen weten? Ik ben 60 jaren jong, dus 7 jaren minder jong dan Erik.\nTrouwens Burgkop [QUOTE] Is iedereen natuurlijk blij mee, dan is de hele wereld weer één\nDan kan het wél. [/QUOTE]\nIk voel me nog steeds niet één met dat verre Chilli.\nHet is een nobel streven, als de hele wereld zich één zou voelen.\nMaar ik zag en hoorde vandaag nog een meneer bij de grens van Israel een speech houden. En dan denk ik..... dat één gevoel is er \"net\" nog niet helemaal.\n\nNiek
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...