Ga naar inhoud

Updates Windows 7 willen niet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Zoon heeft met zijn acer laptop dit probleem:\nUpdates zijn het laatst opgehaald in juli.\nAls hij het handmatig wil doen een rood kruis met foutcode 80072EFE\nUiteraard bij Microsoft het een en ander gelezen en doorlopen en geprobeerd, echter het blijft.\nJe kunt geen updates binnenhalen.\n \nMaar weet je wat nu het gekke is, hij heeft er IE8 op staan.\nWanneer je IE9beta erop zet, haalt hij alle updates binnen.\nWil je daarna weer voor de aardigheid kijken of het werkt, die updates binnenhalen, weer dezelfde melding.\n \nIemand die dit ook is tegengekomen?\n \nUiteraard bij updates diverse varianten geprobeerd, maar dat help allemaal niet.\n \nUiteraard stelde ik voor om Windows er opnieuw overheen te zetten, maar dan begint ie gelijk te huilen omdat er dan instellingen wegraken.\nTja, dat is niet mijn probleem, een backup wilde hij nooit maken.:confused:\nMaar misschien is het eenvoudig op te lossen. :D
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;543645]Zoon heeft met zijn acer laptop dit probleem:\r\nUpdates zijn het laatst opgehaald in juli.\r\nAls hij het handmatig wil doen een rood kruis met foutcode 80072EFE\r\nUiteraard bij Microsoft het een en ander gelezen en doorlopen en geprobeerd, echter het blijft.\r\nJe kunt geen updates binnenhalen.\r\n \r\nMaar weet je wat nu het gekke is, hij heeft er IE8 op staan.\r\nWanneer je IE9beta erop zet, haalt hij alle updates binnen.\r\nWil je daarna weer voor de aardigheid kijken of het werkt, die updates binnenhalen, weer dezelfde melding.\r\n \r\nIemand die dit ook is tegengekomen?\r\n \r\nUiteraard bij updates diverse varianten geprobeerd, maar dat help allemaal niet.\r\n \r\nUiteraard stelde ik voor om Windows er opnieuw overheen te zetten, maar dan begint ie gelijk te huilen omdat er dan instellingen wegraken.\r\nTja, dat is niet mijn probleem, een backup wilde hij nooit maken.:confused:\r\nMaar misschien is het eenvoudig op te lossen. :D[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nZet je firewall uit en start de pc opnieuw op. \r\nWelk antivirus programma gebruik je?
Link naar reactie
Goedeavond,\r\n\r\nIk heb even voor u gekeken. Deze site heb ik zojuist gevonden [url]http://www.computable.nl/artikel/ict_topics/besturingssystemen/2390984/1277048/bta-van-ie8-blokkeert-windows-updates.html[/url]\r\n\r\nEr staat in vermeld dat ie8 Beta niet toestaat om updates van microsoft binnen te halen. \r\nVerwijder je ie8 en download dan handmatig van microsoft ie8. Pc opnieuw opstarten en als het goed is, doet die het weer. Ik ben benieuwd.
Link naar reactie
[quote=blackyenbab;543747]Goedeavond,\n \nIk heb even voor u gekeken. Deze site heb ik zojuist gevonden [URL]http://www.computable.nl/artikel/ict_topics/besturingssystemen/2390984/1277048/bta-van-ie8-blokkeert-windows-updates.html[/URL]\n \nEr staat in vermeld dat ie8 Beta niet toestaat om updates van microsoft binnen te halen. \nVerwijder je ie8 en download dan handmatig van microsoft ie8. Pc opnieuw opstarten en als het goed is, doet die het weer. Ik ben benieuwd.[/quote]\nNee, was um ook niet.\nOplossing net gevonden zie hierna.
Link naar reactie
[COLOR=black][FONT=Verdana]Ik kwam onderstaand tegen en doorgemaild naar zoon.[/FONT][/COLOR]\n[COLOR=black][FONT=Verdana]Blijkt te werken.[/FONT][/COLOR]\n[COLOR=black][FONT=Verdana]Dus opgelost, hij weer blij,:p:p:p want het is natuurlijk naadje :confused: als je die updates niet kunt binnenhalen. [/FONT][/COLOR]\n[FONT=Verdana][/FONT] \n\n\n[COLOR=black][FONT=Verdana]1. Download the file TDSSKiller.zip from the following link and save it on the Desktop.[/FONT][/COLOR]\n [URL=\"http://support.kaspersky.com/downloads/utils/tdsskiller.zip\"][COLOR=black][FONT=Verdana]http://support.kaspersky.com/downloads/utils/tdsskiller.zip[/FONT][/COLOR][/URL]\n [COLOR=black][FONT=Verdana]2. Double click TDSSKiller.zip to unzip the file.[/FONT][/COLOR]\n [COLOR=black][FONT=Verdana]3. Double click TDSSKiller.exe to scan the system.[/FONT][/COLOR]\n [COLOR=black][FONT=Verdana]4. Wait for the scan and disinfection process to complete.[/FONT][/COLOR]\n [COLOR=black][FONT=Verdana]5. Check for updates again.[/FONT][/COLOR]\n [COLOR=black][FONT=Verdana]This worked for me for error code 80072efe.[/FONT][/COLOR]
Link naar reactie
[quote=Niekie30;543796]Auw.. een rootkit dus. \n \n[URL]http://blogs.computerworld.com/16691/kasperkys_tdss_killer_lives_on[/URL]\n \nNiek[/quote]\nIk heb geen idee.\nMaar AVG Internet security zoekt daar ook op en staat altijd aan. Dus toch niet zo goed, want het zat er al 3 maanden in. !!!!!\nEn wij hadden nóg een paar bekende progjes laten zoeken, maar niets tegengekomen.\nIk las wel dat het steeds beter verstopt zit, maar dat is met álles zo.\nZoon is niet zo downloaderig dus waar het weg komt, ik heb geen idee.\nBij mij gelukkig schoon wat dat betreft.:D\nMaar ik zeg het wel vaker, wat het ene programma niet ziet, ziet een andere weer wel.\nEen goed totaalpakket is er dus nog niet.\nEn verschillende \'merke\' naast elkaar zetten geeft ook ruzie.\n--------\nEr is overigens géén sprake van een blauw scherm, wat ik bij die link lees.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...