Ga naar inhoud

Office 2003 vraagt steeds om installatie cd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb van mijn zwager een kopie cd gekregen met Office 2003 Professional.\r\nHiervan heb ik alleen Word en Excel geïnstalleerd in c:windows/programfiles/microsoftoffice.2003.\r\n\r\n(Bijna) elke keer als ik Word opstart krijg ik een scherm met de melding dat Word functies geïnstalleerd gaan worden. Soms wordt hier om de installatie cd gevraagd.\r\n\r\nHoe komt dit en hoe kan ik dit vermijden? Ik heb de installatiebestanden niet verwijderd.
Link naar reactie
De Office installatie wil weleens nalaten het register goed bij te werken.\nDat kun je zelf ook nog doen en wel als volgt:\n\nZorg ervoor dat het tonen van bekende extensies aan staat en maak met bijvoorbeeld Kladblok een nieuw tekst bestand aan met als inhoud de volgende regel:\n [code]reg add HKCU\\Software\\Microsoft\\Office\\11.0\\Word\\Options /v NoReReg /t REG_DWORD /d 1 [/code] Sla het bestand op en hernoem deze naar WordNoReREG.bat\nDubbelklik er dan op om deze uit te voeren.\nHet toevoegen van de registersleutel is daarmee klaar en Word zou niet meer opnieuw moeten gaan configureren.\n\nOf download het bestandje in zip formaat:\n[ATTACH]15499[/ATTACH]
Link naar reactie
Beste Edmoor,\r\n\r\nIk heb nu een aantal keren Word geopend en gesloten en de pc opnieuw opgestart maar krijg nog steeds geen melding dat bepaalde items geïnstalleerd moeten worden en er wordt niet meer naar de installatie cd gevraagd.\r\n\r\nDus je super tip heeft zeker geholpen.\r\n\r\nHartstikke bedankt hiervoor.\r\n\r\nGroetjes uit een zonnig Maastricht.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...