Ga naar inhoud

gezocht


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Het hangt er natuurlijk helemaal van af om wat voor klacht het gaat en wat voor website, maar als de politie niks doet kun je het altijd nog proberen bij degene die de website host, als het een aannemelijke en gegronde klacht is kunnen zij actie ondernemen en de website uit de lucht halen.\r\n\r\n@benadeeld,\r\n\r\nAls ik dat bij iedereen moet gaan doen die ongevraagd materiaal van mij op internet heeft gezet dan heb ik daar af en toe bijna een dagtaak aan.
Link naar reactie
Als de andere partij ook Nederlands is: voor de rechter dagen met inzet verwijdering van inbreuk makend materiaal op straffe van een dwangsom. Heb je economische schade geleden, dan eventueel ook inzetten op een financiële vergoeding. Meer zal er niet te halen zijn en vergoedingen voor emotionele schade zijn in Nederland niet gebruikelijk.\n\nEn neem een andere advocaat, want deze had je dit kunnen vertellen in plaat van je naar een computerforum te sturen :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...