Ga naar inhoud

Backup software


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,\r\n\r\nVerwijzend naar de topictitel heb ik een vraag m.b.t. backup software.\r\n\r\nAangezien ik het backuppen van bestanden erg belangrijk vind, wil ik dat het gaat gebeuren door een goed en degelijk programma. Hebben jullie hier ervaring mee?\r\nIk kwam met de volgende opties: Acronis True Image of Northon Ghost. Na wat googlen blijkt dat de interface van Acronis True Image net wat handiger werkt dan die van Norton Ghost. Zijn er misschien leden die dit ook ervaren?\r\n\r\nMet vriendelijk groet,\r\n\r\nBIj voorbaat dankend,\r\n\r\nSpikeronline
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Persoonlijk gebruik ik na veel andere programma\'s te hebben gebruikt op advies van een automatiseerder en website-bouwer Sinc Toy 2.1 van MS. Eenvoudig te downloaden, eenvoudig in gebruik, doet precies wat ik nodig heb en kost geen cent!\nIk ben er zeer goed over te spreken. Inmiddels weet ik dat er o.a. heel wat ict\'ers en ook scholen dit programma gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...