Ga naar inhoud

Driver JVC GR-DX27e


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,\r\n\r\nMijn computer herkent mijn camera niet. Het betreft een JVC GR-DX27e . Ondanks pogingen om drivers te downloaden lukt dit steeds niet. Wel het scannen van de computer maar het downloaden van drivers ho maar.\r\nHeeft iemand een idee hoe dit probleem op te lossen zodat ik weer films kan gaan bewerken?\r\n\r\nAlvast bedankt voor jullie reactie
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;541424]1) wat is je besturingssysteem?\r\n2) hoe sluit je de camera aan (usb of firewire)?\r\n3) ik heb het idee dat je geen driver nodig hebt\r\n4) welkom op het forum![/QUOTE]\r\n\r\nAllereerst bedankt voor je reactie\r\nIk gebruik Windows Vista\r\nMet firewire heb ik de camera aangesloten overigens ook geprobeerd met usb maar daarmee geen verbinding
Link naar reactie
Met USB heb je het prg nodig wat bij de kamera wordt meegeleverd.,maar dat is mindere kwaliteit.\nVia firewire zouw je geen drivers nodig moeten hebben.(die zijn er ook niet denk ik)\nDe kamera aansluiten en aanzetten ,in de afspeelstand (op netvoeding aansluiten)\nDan het videomontage prg starten waar je mee gaat capturen.,en de capture optie kiezen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...