Ga naar inhoud

Microsoft Word


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Het volgende probleem doet zich ineens voor: \r\n\r\nWanneer ik Word wil gebruiken komt bij aanvang het volgende balkje tevoorschijn: \r\n\r\n\"Microsoft Word is niet voor de huidige gebruiker geinstalleerd. \r\n\r\nVoer SETUP uit om de toepassing te installeren. \" \r\n\r\nGebruik al jaren Word op deze PC. Dit is mij nog nooit overkomen. Wat moet ik hieraan doen. Kan nu niet werken met Word. Hoe voer ik een setup uit.\r\n\r\nMartinSr\r\n_________________\r\nD1625 FUJITSU SIEMENS, RADEON 9200 AGP (0x5961)RADEON 9200 AGP (0x5961), Windows XP, Home, SP3, Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.60GHz, 512 MB RAM, HDD:117 GB, NTFS, Internet Explorer 8.0, Outlook Express
Link naar reactie
Als je geluk hebt staan de installatiegegevens nog op je computer (hiervoor kun je tijdens de installatie kiezen). Ga in dat geval naar configuratiescherm > Software en zoek aldaar naar Office. Klik dat aan en één van de opties moet je de mogelijkheid geven om het te herstellen. Werkt dus alleen als de installatiegegevens nog op je computer aanwezig zijn.\n\nHeb je dat niet, dan heb je toch echt de cd nodig.
Link naar reactie
Voer de volgende code uit in een .bat bestand waarbij je de 11.0 vervangt door de waarde die jouw versie van Office heeft en je zult er vanaf zijn.\nWat die 11.0 dan moet zijn kun je in je register wel terug vinden maar volgens mij moet het voor Office 2002 10.0 zijn.\n[code]reg add HKCU\\Software\\Microsoft\\Office\\11.0\\Word\\Options /v NoReReg /t REG_DWORD /d 1[/code]
Link naar reactie
Om op je PM te reageren:\nZorg dat het tonen van bekende extensies aan staat.\nMaak met bijvoorbeeld Kladblok een nieuw tekst bestand aan en plaats daarin het volgende:\n[code]reg add HKCU\\Software\\Microsoft\\Office\\10.0\\Word\\Options /v NoReReg /t REG_DWORD /d 1[/code]Sla het bestand op en hernoem deze OfficeNoReREG.bat.\nDubbelklik er dan op om deze uit te voeren.\nHet toevoegen van de registersleutel is daarmee klaar.\n\nDat het onder een ander account wel goed werkt kan kloppen. Kennelijk is alleen jouw account de klos.\nIn de coderegel zie je dan ook HKCU staan. Hierin staat de CU voor Current User (Hkey_Current_User) en is dan ook alleen bedoeld voor het account waar je het probleem hebt.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Edmoor,\r\n\r\nProbleem is opgelost door onderstaande oplossing:\r\n\r\nJe kunt eventueel deze oplossing proberen, maar ik kan niet garanderen dat het gaat werken.\r\nLog in op de account waar Office wel op werkt. Open het register (Start>Uitvoeren, typ regedit.) Navigeer naar de volgende sleutel door steeds op het plusje ervoor te klikken: HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Office . Rechtsklik op deze sleutel en kies exporteren. Je krijgt de vraag hoe je hem wilt noemen en waar je hem op wilt slaan. Noem hem Office.reg en kies hiervoor C op hem op te slaan. Dus gewoon op je C-schijf, niet in een map. Log uit uit die account en log in met je eigen account. Kijk op C voor het registerbestandje. Dubbelklik erop en laat de wijzigingen toevoegen aan het register. Als het goed is, zou je Office nu weer moeten kunnen gebruiken op je eigen account.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...