Ga naar inhoud

Wachtwoorden wel/niet pleite


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[FONT=Calibri]Het is toch wel lastig hoor, waardoor worden de wachtwoorden nu opgeslagen en bewaard?[/FONT]\n[FONT=Calibri] [/FONT]\n[FONT=Calibri]Windows XP pro met IE8, AVG internet Security en Malwarebytes.[/FONT]\n[FONT=Calibri] [/FONT]\n[FONT=Calibri]Browser Geschiedenis wissen heb ik wel aan staan, maar heeft er blijkbaar niets mee te maken.[/FONT]\n[FONT=Calibri]Er zitten in al die programma’s zóvéél instellingen en die vind je ook weer her en der, wordt ik niet zo vrolijk van.[/FONT]\n[FONT=Calibri]Het gekke is dat de inloggegevens hier bij CID wel steeds blijven bestaan, maar van andere sites kan ik ze na elke aanmelding van de site weer invullen.[/FONT]\n[FONT=Calibri]Voorheen was het nog dat ik op de invulregels hoefde te klikken en dan stonden de gegevens er gelijk.[/FONT]\n[FONT=Calibri]Hier op CID staan ze er altijd gelijk, dus geen lege balkjes.[/FONT]\n[FONT=Calibri]Heb ook een Account bij Rapidshare, maar dat is het zelfde, steeds weer invullen.[/FONT]\n[FONT=Calibri]Dezelfde gegevens staan ook in een download manager en daar blijven ze weer wel in staan.[/FONT]\n[FONT=Calibri]Erg vervelend, want het zit dus ook niet goed in de Back-Up.[/FONT]\n[FONT=Calibri]Waar moet ik nu mee beginnen, want het zijn natuurlijk meerdere stappen die goed moeten staan?[/FONT]\n[FONT=Calibri]Meen dat ik het eerder had gevraagd maar zie het even niet terug.[/FONT]\n[FONT=Calibri] [/FONT]\n[FONT=Calibri]Iemand weer bruikbare tips?[/FONT]
Link naar reactie
[quote=Android;539834]Het is me een beetje onduidelijk, op de eerste regel vraag je waarom je wachtwoorden worden opgeslagen en bewaard en daaronder zie ik dat je telkens alles in moet vullen, de titel wel/niet pleite ... wat is het nou ?? :D :D\n \nWat bedoel je trouwens met CID ? is dat geen spyware ?[/quote]\n \nHet ww van enkele sites wordt wel opgeslagen, zoals deze van het forum, en blijft ook steeds bestaan.\nAndere vul je in en zijn even later weer weg.\nIs deze regel onduidelijk?
Link naar reactie
Dat stukje gezien, ging wel over Win7, maar het principe is het zelfde.\nIk houd het er dan maar op dat een of ander clean programma de boosdoener is of was.\nMaar ja, welke, ik gebruik er meerdere, niet tegelijk, maar af en toe installeer ik er weer een en laat hem zijn werk doen en verwijder hem dan weer.\nAVG internet security staat altijd aan. Die vangt toch echt minder spam etc. Dan andere clean progjes.\n \nWij zijn er nog steeds niet uit wat de beste combinatie is, ieder heeft zijn voorkeur nietwaar?
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Het was een poos goed gegaan.\nWerkte prima, maar waarschijnlijk door een Malware zoek programma is het weer afgelopen.\nDus terug bij af.\nMaar ja, als je niet weet waar je moet zoeken, schiet het weer niet op.\nBij Extra ........ Browsergeschiedenis verwijderen staat - wachtwoorden uitgevinkt en de Cookies ook.\n \nWaar zou ik even moeten kijken, wat veranderd zou kunnen zijn?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...