Ga naar inhoud

op zoek naar een laptop


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Wie kan mij op weg helpen.\r\nIk zoek een laptop tot ongeveer €725,00 \r\nWat wil ik er mee doen internetten, foto\'s bewerken met picasa, muziek en film down loaden en branden en hij moet op de tv aangesloten kunnen worden.\r\nNu heb ik het volgende advies gekregen om te kopen maar doe ik daar goed aan ik ken het merk niet en is deze goed genoeg voor wat ik er mee wil.\r\nOf is er iets beters voor mij \r\nBetreft\r\nProducteigenschappen voor MSI CR620-084NL\r\n \r\nProcessor Merk Intel \r\nProcessor Familie Core i3 \r\nProcessor type 330M \r\nSnelheid 2.13 GHz \r\nGeheugen 4096 MB \r\nType geheugen DDR3 \r\nHarddisk grootte 500 GB \r\nScherm grootte 15.6 inch \r\nLED Scherm Ja \r\nMat scherm Nee \r\nResolutie 1366x768 px \r\nGrafische kaart Intel GMA HD \r\nUSB 3.0 Nee \r\nHDMI Ja \r\nDisplayPort Nee \r\nOptische Drive DVD±RW DL \r\nBesturingssysteem Windows 7 Home Premium \r\n64-bits Besturingssysteem Nee \r\n \r\nBedankt voor jullie advies\r\ncorb
Link naar reactie
Die computer is zonder meer geschikt voor jouw doeleinden. Als je veel (of eigenlijk, als je uberhaupt) HD-video wilt gaan kijken via HDMI, dan is het misschien verstandig om iets te nemen met een instap grafische kaart in plaats van deze chip. Dan gaat het allemaal net wat soepeler.\n\nKijk ook even hoe je de laptop op de tv wilt aansluiten. Als de tv geen HDMI-aansluiting heeft, is een s-video uitgang op de laptop wel handig, dat zie ik er nu niet bij staan.\n\nMogelijk kun je voor 725 euro meer waar voor je geld krijgen, maar ik weet natuurlijk niet wat je hier voor moet betalen.
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...