Ga naar inhoud

usb naar firewire


Aanbevolen berichten

Ik heb een kabel gekocht Usb naar Firewire, als ik nu mijn digitale videocamera aansluit via die kabel dan geeft hij eerst aan dat hij nieuwe hardware heeft gevonden en daarna dat de nieuwe hardware niet is geinstalleerd, ik heb deze kabel moeten kopen omdat ik in mijn nieuwe computer geen uitbreidingskaart kan doen omdat alles in het scherm is ingebouwd, de camera heeft altijd goed gewerkt op windows xp met mijn oude computer nu heb ik windows 7 home primium.\r\n\r\nGroeten Jan
Link naar reactie
Misschien heb je hier wat aan : [url]http://www.microsoft.com/windows/compatibility/windows-7/en-us/default.aspx[/url]\n\nWanneer je hier niet mee verder komt , zou je kunnen proberen om , met aangesloten videocamera , de Windows 7 Upgrade Advisor te draaien.\nMogelijk duikt er dan een driver op.\n\n[url]http://windows.microsoft.com/en-US/windows/downloads/upgrade-advisor[/url]\n\nNB\n\nHeb persoonlijk geen ervaring met de tweede optie.
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;534307]Ik hoop dat je dat zeker weet, want dat hoor ik niet vaak ;)\n \nKan je het type van de camera vermelden ?[/quote]\nIk heb diverse videokamera\'s (gehad) die via firewire op de pc werden aangesloten ,en nog nooit daar drivers of bij de kamera meegelevrde software voor nodig gehad.\nDe software die soms bij een kamera zit is alleen maar om de kamera via usb aan te sluiten.\n \nIk kan ook slecht geloven dat je met een kabeltje firewire om kunt zetten naar usb ,en dat dan ook nog kunt gebruiken om video te capturen en de kamera te besturen.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;534375]Ik heb diverse videokamera\'s (gehad) die via firewire op de pc werden aangesloten ,en nog nooit daar drivers of bij de kamera meegelevrde software voor nodig gehad.\r\nDe software die soms bij een kamera zit is alleen maar om de kamera via usb aan te sluiten.[/QUOTE]\r\nOK, begrepen. Ik had het idee dat er altijd wel een interface van de fabrikant bijgeleverd werd, en tegelijk dan een driver.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...