Ga naar inhoud

Vakantievideos renderen


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk ben sinds gister thuis van een vakantie uit Salou, en we hebben enkele filmpjes gemaakt met een camera, de kwaliteit is niet heel slecht maar echt goed ook niet. Daarom wilde ik ze filmpjes renderen naar een hogere kwaliteit zodat de kwaliteit om het afspelen op de tv gewoon goed zal zijn.\r\n\r\nOok wil ik iets aan het geluid doen, dit is eigenlijk slecht, kan ik dit geluid misschien een beetje oppeppen zodat we gewoon horen welk liedje er werd gedraaid in de discotheek?\r\n\r\nIk heb zelf het programma adobe premiere pro, nero smart start 8. Misschien dat het hier mee kan, ik kan de optie alleen niet vinden.\r\n\r\nHopelijk kan iemand mij verder helpen, ik heb al op dit forum gezocht en ook op google maar kon niet hele goede informatie vinden.\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\nGr. Michel
Link naar reactie
Onmogelijk. Tenminste, veel winst is er in ieder geval niet te behalen: iets wat er niet is (kwaliteit) kun je immers niet zomaar ergens vandaan toveren.\n\nPremiere heeft als het goed is filters aan boord om er nog iets van proberen te maken. Of dat geldt voor het geluid weet ik niet, maar voor video bestaan zulke filters in ieder geval. Ze zitten in de consumentenversie van Premier, dus vast ook wel in \'de grote broer\'.\n\nWat betreft het geluid: als er geen spraak of achtergrondgeluiden zijn die je noodzakelijk wilt bewaren kun je het origineel van de betreffende muziek er gewoon overheen monteren. Wil je dat niet, dan zul je ook hier met een filter aan de slag moeten.\n\nVerwacht echter geen wonderen, want nogmaals, iets wat er niet is kan er niet zomaar worden bijverzonnen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...