Ga naar inhoud

Vraag over Zoho W6d


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi, \r\n\r\nIk had deze vraag ook al op een bestaande topic op digi gesteld maar helaas nog geen reactie dus vandaar deze nieuwe. \r\n\r\nIk wilde me namelijk aanmelden met mijn [URL=\"http://www.chinabuye.com/zoho-w6d-quad-band-dual-sim-dvb-t-tv-wifi-phone-with-java-black\"]ZOHO W6d[/URL] voor sms alert maar ik krijg bericht terug dat hij niet verstuurd is ivm met niet herkennen van het nummer \r\nhij verstuurt het naar ( 88 ) 44 ipv 8844. \r\n\r\nIk krijg de haakjes niet weg. 00 ervoor in de plaats zetten werkt ook niet. \r\n\r\nIemand die het weet? heb het ook al geprobeerd te googlen en via iphone forum maar ook hier staat dat hij het gewoon moet versturen met verkorte nummers. \r\nEn dat doet ie dus niet ( althans niet naar 8844) \r\n\r\nWie weet wat ik moet doen of wat ik verkeerd doe?
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;533189]Het officiële nummer is 09008844, probeer dat eens.\r\nAls dat nog niet goed gaat probeer dan eens 319008844, dat is dus inclusief landnummer (31) waarna de eerste 0 weg gelaten dient te worden.[/QUOTE]\r\n\r\nDan moet je wel beginnen met 00, als teken dat de 31 een landnummer is. Je kunt de 00 ook vervangen door een +.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...