Ga naar inhoud

Probleem


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,\r\n\r\nOf iemand mij kan helpen met het volgende.\r\nMijn computer werkt dus niet meer, maar ik kan een nieuwe computer krijgen van de verzekering, wel moet ik wel een bonnetje overhandigen (mijn pc is bijna 2 jaar oud).\r\nDoor de verhuizing van vorig jaar, ben ik dus het bonnetje ook kwijtgeraakt.\r\nDus de vraag is…..of iemand een bonnetje heeft die ik kan gebruiken.\r\nHoop dat iemand mij kan helpen.\r\n\r\n\r\n\r\nGroetjes,\r\nKlaske
Link naar reactie
Hoi Klaske,\nVoortaan een tiltel bedenken die wat zegt over je probleem. Want problemen daar komen de meesten hier mee, en het zou wat zijn als ze al hun vragen \'probleem\' gingen noemen (A)\nEn verder denk ik dat de tip van Ulrichstern het beste is om te doen.\nDat wat je vraagt is niet iets wat echt door de beugel kan zeg maar.
Link naar reactie
Overleg met de verzekering, of ze bon van de nieuwe willen accepteren die je gaat kopen. Het enige wat je volgens mij moet bewijzen is dat je een pc had, en dat die verzekerd was en nu dus kapot is. Ze kunnen volgens mij niet echt een aankoop bon eisen, of het moet in de polis voorwaarden staan. Lees die dus na.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;532941]Het enige wat je volgens mij moet bewijzen is dat je een pc had,[/QUOTE] \r\nEn daar heb je dus een aankoopbewijs (bon) voor nodig. Tevens wordt de bon gebruikt om de aanschafprijs en leeftijd van het apparaat vast te stellen, dit i.v.m. eventuele afschrijving.\r\n[QUOTE=Niekie30;532941]en dat die verzekerd was en nu dus kapot is. Ze kunnen volgens mij niet echt een aankoop bon eisen, of het moet in de polis voorwaarden staan. Lees die dus na.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\nDat staat dus over het algemeen in de polisvoorwaarden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...