Ga naar inhoud

WK Finale 2010


Aanbevolen berichten

[quote=rderuiter;532099]ik dacht dat dit een forum over computers was????\nals het dan toch over voetballen gaat,ben blij als het voor bij is.......achterlijke voetbal........bah.....[/quote]\n Ik ben ook niet zo\'n fan hoor, alleen belangrijke dingen mag ik wel graag zien.\nIk vind dat eeuwige gespuug van die lui \'bah\' en smerig.\nTrouwens, met je Computer kun je ook \"voetballen\", dus mag ;) het .
Link naar reactie
[quote=JohnL;532112]Klopt, maar je zit in het verkeerde hok. Een voetbal is hardware, geen software :mrgreen:[/quote]Als ze software mochten terug kijken, van de fouten, dan weer wel ;)\nHet blijft een trieste zaak dat er toch zoveel niet gezien wordt.\nKunnen ze wel zeggen dat dit de charme van het voetbal eruit haalt, maar zo mooi was het eigenlijk helemaal niet.:(\nPersoonlijk vond ik de 2e Duitse wedstrijd het aardigst.\nSmaken verschillen.:)
Link naar reactie
Hoe bedoeld ? Schopten Hollanders, of werden ze geschopt ?\n\nIk had er na een half uur zo genoeg van dat ik op het punt stond over te schakelen, maar dan dus omdat die Hollanders vanaf het begin zo ruig waren, en vervolgens beide ploegen van elke gelegenheid gebruik maakten om hun toneelkunsten ten toon te spreiden.\n\nDat ze dat nodig vinden met zoveel mensen toekijkend is voor mij nog steeds verbazingwekkend. Verlies dan, en houd de eer helemaal aan jezelf zeg... :(\n\n[url=http://blog.taragana.com/sports/2010/07/12/from-beauty-to-beast-dutch-lose-reputation-for-elegant-soccer-with-crude-play-in-title-game-120061/]\"[I]One day after the Dutch lost 1-0 to Spain in extra time, television replays across the globe were still showing the ugly fouls that marred the Dutch performance.[/I]\"[/url]
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;532219]Hoe bedoeld ? Schopten Hollanders, of werden ze geschopt ? ..............[/quote]\nDe Hollandse Ribben Trap ging veel te ver.\nZe gingen van beide kanten teveel \"op het randje\".\nAch hopelijk hebben of gaan ze alle kranten lezen en zullen ze in de toekomst toch beter spel laten zien.\nKomen ze volgens mij verder mee dan met alleen maar hopen op wat geluk.\nIk ben niet zo van dat gemene spel.
Link naar reactie
Wat een klere herrie, die muziek in Amsterdam.\nDan bedoel ik dat gedoe van die van Armin van Buuren, zo belachelijk hard.\nZou dat wel binnen de norm zijn?\nJe zal maar bij de speakers staan.\nHet zo aandrukkelijk aanwezig zijn van Heineken bier, ook op die bootjes, belachelijk, het lijkt wel of ze gedwongen waren om het zo gauw mogelijk leeg te maken, kon er weer een nieuwe in.\nDie lui kunnen echt niet nuchter zijn.\nWater (Spa) was beter geweest :p. Komt bij de kijker beter over denk ik.\nIs mijn mening hoor, ik ben niet zo van het bier, eigenlijk helemaal niet, genoeg ellende van gezien.:(
Link naar reactie
Er komt hier wel eens (eens per jaar) een paar straten verder een scate maraton voorbij, en daarbij wordt dat soort geluid ook gemaakt, maar ik kan op het hoogtepunt niets meer doen vanwege concentratieproblemen. En dat is een paar honderd meter verderop achter verschillende lagen huizen.\r\n\r\nHet klinkt verschrikkelijk log in de oren, hun onbewuste benadering van oor-log ?\r\n\r\nIk denk dat het geluid dan de functie van de alcohol heeft overgenomen, en je zinnen letterlijk lam moet slaan.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;532330]Ik denk dat het geluid dan de functie van de alcohol heeft overgenomen, en je zinnen letterlijk lam moet slaan.[/QUOTE]\r\n\r\nJa daar heb je een punt Erik, dat idee heb ik ook met house/hardcore party\'s. Hoe harder hoe beter alhoewel daar sommige \'medicijnen\' ook een rol spelen ;)
Link naar reactie
[quote=Niekie30;532412]Erik........ Op het \"hoogtepunt\" denk ik niks meer...:-)\n \nEnne ik mag dan minder jong zijn, maar ik vind het heerlijk, keiharde house in de auto, als niemand anders er last van heeft. Dus in de file en bij het stoplicht UIT.\n \nNiek[/quote]\n is toch iets anders, bij die evenementen dreunt het door je hele lichaam, wordt ik beroerd van.\nHeb je ook wel bij muziek op de weer naderende [COLOR=black][FONT=Arial]Braderieën, gaat door merg en been, de bassen.[/FONT][/COLOR]\n[COLOR=black][FONT=Arial]Als ze dat nu wat lager zetten (minder bas :D) is het heel wat anders, maar die zware bas moet blijkbaar. Heb ook nog heel wat house van \"vroeger\" deed ik meestal op goede gesloten koptelefoon, Sony, mooi geluidje, maar echt niet zo belachljk hard.[/FONT][/COLOR]\n[COLOR=black][FONT=Arial]Ieder zijn meug.[/FONT][/COLOR]\n[COLOR=black][FONT=Arial][/FONT][/COLOR] \n[COLOR=black][FONT=Arial][/FONT][/COLOR]
Link naar reactie
Ik liep langs een openlucht optreden naast de Erasmusbrug hier in Rotterdam, en dacht voor 95% \"[I]Wat een vervormde k*t bass zeg[/I]\", en merkte op dat de zangeres misschien wel kon zingen, maar helemaal niet aan bod kwam door die vervormde bulldozer er overheen. Echt een verkrachting van een vierkante kilometer.\nLoop ik langs de geluidstechnicus die er recht voor staat te regelen, en ik probeer het duidelijk te maken, merk ik ineens op dat precies die twee meter recht voor het podium waar die sfeerlepelaar zit, de bassen aanmerkelijk beter te pruimen zijn. Elk ander punt was echt hopeloos. Duidelijk een kwestie van een verkeerd aangesloten speaker ([I]plus[/I] en [I]min[/I] van één van de boxen verwisseld) waardoor de bassen in het centrum (tussen de boxen) elkaar opheffen. \n\nProbleem was alleen dat toen ik ze zoiets duidelijk wilde maken de klassieke situatie ontstond dat ze me niet verstonden omdat de muziek zo hard was.... Ik ben maar doorgelopen zonder resultaat, hun achterlatend met het idee dat ze weer zo\'n bejaarde klager af hadden geschud met het serieuze argument \'[I]Dat die muziek nu eenmaal zo [B] hard hoort[/B]...[/I]\'
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;532437].......\'[I]Dat die muziek nu eenmaal zo [B] hard hoort[/B]...[/I]\'[/QUOTE]\r\n\r\nDat is het probleem met de meeste muziek van tegenwoordig: die is niet om aan te horen, die moet je voelen.........\r\nAan de andere kant: hoe vaak hebben we onze ouders niet voor \'ouderwets\' versleten omdat ze onze muziek maar niks vonden, niets anders dan \'kattengejank\' en \'pure mishandeling van instrumenten\'?
Link naar reactie
Met het laatste deel van Hans z\'n betoog ben ik het geheel eens. Ook mijn ouders (Ik ben dan wel van NA Harry Belefonte en \"De olieman heeft een Fordje opgedaan\" ), maar de muziek in 1967 was volgens hen niet om aan te horen, terwijl het mij niet hard genoeg kon staan. \r\n\r\nIk probeer dus nog een beetje mee te gaan om te voorkomen dat ik (net als mijn ouders) straks een ouwe zeur wordt genoemd. ( Ik klaag er trouwens zo wie zo niet over).\r\n\r\nEn over mishandeling van instrumenten: Kennen we Jimmy Hendrix en weten we nog dat hij op Woodstock het Amerikaanse volkslied ten gehore bracht? We vonden het knap en heftig..... maar ook dat was volgens mij mishandeling van een instrument. Luister maar eens: [url]http://il.youtube.com/watch?v=7FmyDROyMS4&feature=related[/url]\r\n\r\nEnne ook hij zal best \"medicijnen\" gebruikt hebben toen. :-)\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Zo zie je maar dat veel mensen er last van hebben.\nDie bas is inderdaad vaak vervormd, vooraan ga ik al helemaal nooit ergens staan.\nIk ben eigenlijk wel een Beatle fan geweest, tót Yellow Submarine, vanaf die lp vond ik er niet veel meer aan.\nMijn broer was weer een Rollingstone fan, wat ik nooit wat heb gevonden.\nAch in die tijd was de kwaliteit van de apparatuur voor huisgebruik nog niet zo goed als nu.\nSony kwam net op met kopieën van bestaande merken, was in het begin slecht, werd met de jaren beter.\nIk voer in die tijd, kocht je het nieuwste van het nieuwste, z.g. belastingvrij, vaak in Rotterdam.\nDus heel wat gehad van dat spul.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...