Ga naar inhoud

Sony vx9000 DV camcorder schouder


Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\n\r\nik heb een vraagje ik heb een 2de hands sony vx9000 op de kop getikt het is een 3ccd schouder camera en ik had mer verwacht van de kwaliteit dan dat ik nu zie ik vraag me af of ik iets vreselijks verkeerd doe in de edit \'\'sony vegas\'\' of dat ik gewoon egt niet meer mag verwachten van deze camera.. ik heb hier onder een een voorbeeldje wat ik heb geschoten er mee en ik vind het nog al korelig ik hoor grag snel van jullie\r\n\r\ngroetjes jaycie\r\n\r\n[url]http://www.youtube.com/watch?v=qlLc20t1IPk[/url]\r\n\r\nen vroeg me zelf ook af of er nog andere lenzen op kunnen die het meschien betere kwaliteit geven. alvast bedankt!
Link naar reactie
over de camera en de kwaliteit durf ik niks te zeggen\r\nmaar om te beoordelen moet je juist het beeld niet bewerken.\r\n\r\nstel je voor dat je een perfecte camera hebt van €50.000,-- en je converteerd het heel slecht...\r\n\r\nbekijk het beeld zoals het direct van de camera af komt >> bewerk het >> en vergelijkt met het orgineel\r\ndat is de beste manier om te bekijken of er iets fout gaat met bewerken
Link naar reactie
Iniedergeval moet je de witbalans bijstellen, daardoor heb je een blauwig beeld.\r\nIk vind het er niet korrelig uitzien, alleen een beetje wazig(niet heel scherp), maar dat komt omdat het SD (de bron geen HD) is (en youtube). \r\nMisschien moet je er nog een UV-filter op zetten of andere filters.\r\nIk denk dat je dit beter op een film/camera forum kunt vragen, daar zijn ongetwijveld meer mensen met meer verstand ervan. En ik denk dat je een langer stukje moet filmen, om het beter te kunnen laten beoordelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...