Ga naar inhoud

Rustig op het Forum?


Aanbevolen berichten

Wat is die ijsbeer stil enz. ,,,,,mee is eens goede vraag van Gsebd\r\n\r\nKan het zo niet zijn.dat hier, een of andere ontoelaatbare gek of gekunstelte iemand ons heeft door verwezen naar dit forum[B] archief[/B] ?\r\nZeer goede antwoorden en oplossingen op dit forum.\r\nVraag jij je ook af,waar waren al die mensen,of zijn gebleven ,die je iedere dag je bombardeerde met antwoorden en hun quantum wilde opschroeven ? waar zijn ze,van deze mensen moet je niet wakker liggen.\r\n\r\nWat vind ik van dit Forum,ook al wordt hier een vraag 10 keer gesteld,dit is en blijft mijn forum waardering uitspreken vooral mensen,die wat nog ons voor jaren willen helpen, dan zeg ik Chapeau.\r\nSalu
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Dat het hier extreem stil is heeft ook een andere oorzaak. Vele inmelders haken af als ze een vraag niet\r\nbeantwoord krijgen. Dat is ook een reden. Nog een reden, je stelt een vraag en de persoon die je zogenoemd wil helpen stelt zelf 4 vragen.....ook dat gebeurd regelmatig. Ook daar passen de mensen voor en verdwijnen naar andere computer forums. Ook een brut antwoord of niet passende opmerking verjaagd de vragende persoon. Dit zijn maar enkele voorbeelden, die werkelijk gebeuren en toch tot nadenken stellen.Lees maar eens de reacties van sommige zogenoemde computer freaks...
Link naar reactie
[QUOTE=Don66;535844]Dat het hier extreem stil is heeft ook een andere oorzaak. Vele inmelders haken af als ze een vraag niet beantwoord krijgen. [/QUOTE]\r\nNiet op alle vragen is antwoord mogelijk.\r\n\r\n[QUOTE=Don66;535844]Nog een reden, je stelt een vraag en de persoon die je zogenoemd wil helpen stelt zelf 4 vragen.....[/QUOTE]\r\nRegelmatig blijken die vier vragen, helaas, nodig/terecht. Helaas realiseren niet alle vragenstellers zich niet dat een duidelijke omschrijving van het probleem nodig is om een gericht antwoord te geven. Vragen als \"tot een tijdje terug had ik nergens last van en nu doet hij het niet meer\" kun jij vermoedelijk ook niet beantwoorden zonder extra informatie ;-)\r\n\r\n[QUOTE=Don66;535844]Ook een brut antwoord of niet passende opmerking verjaagd de vragende persoon. [/QUOTE]\r\nKan ik me iets bij voorstellen.
Link naar reactie
[quote=Don66;535844]Dat het hier extreem stil is heeft ook een andere oorzaak. Vele inmelders haken af als ze een vraag niet\nbeantwoord krijgen. Dat is ook een reden. Nog een reden, je stelt een vraag en de persoon die je zogenoemd wil helpen stelt zelf 4 vragen.....ook dat gebeurd regelmatig. Ook daar passen de mensen voor en verdwijnen naar andere computer forums. Ook een brut antwoord of niet passende opmerking verjaagd de vragende persoon. Dit zijn maar enkele voorbeelden, die werkelijk gebeuren en toch tot nadenken stellen.Lees maar eens de reacties van sommige zogenoemde computer freaks...[/quote]\n \n \nHeeft hier helemaal niks mee te maken.\nIn het cafe (hier dus) kan overal over gekletst worden ,en dat doen de vaste forummers hier ook ,maar die hebben nu (vakantie) en waarschijnlijk andere dingen te doen.
Link naar reactie
[QUOTE=Don66;535844]Dat het hier extreem stil is heeft ook een andere oorzaak. Vele inmelders haken af als ze een vraag niet\nbeantwoord krijgen. Dat is ook een reden. Nog een reden, je stelt een vraag en de persoon die je zogenoemd wil helpen stelt zelf 4 vragen.....ook dat gebeurd regelmatig. Ook daar passen de mensen voor en verdwijnen naar andere computer forums. Ook een brut antwoord of niet passende opmerking verjaagd de vragende persoon. Dit zijn maar enkele voorbeelden, die werkelijk gebeuren en toch tot nadenken stellen.Lees maar eens de reacties van sommige zogenoemde computer freaks...[/QUOTE]\n\nDeze kritiek is niet geheel terecht.\n\nHet is wel zaak , dat een vraag duidelijk wordt gesteld en dat specificaties van bijv. besturingssysteem , hardware en software worden aangegeven.\nHiervoor kan o.a. het programma Speccy uitkomst bieden :\n[url]http://www.piriform.com/products[/url]\n\nOok het aangeven van al verrichte handelingen om het probleem zelf op te lossen , wordt op prijs gesteld.\nHet vermelden van het installeren van nieuwe hard- en/of software , die de oorzaak van het probleem zouden kunnen zijn , zal onnodige vragen overbodig maken en een directe benadering van het probleem vereenvoudigen.\n\nDat e.e.a. niet iedereen even gemakkelijk afgaat , zal duidelijk zijn.\n\nWel kan ik me voorstellen , dat het een vraagsteller afschrikt , wanneer zijn probleem tot een soort discussie leidt onder de helpers , waardoor de kern van het probleem verloren gaat en TS afhaakt.\n\nToch blijft de hulp goed bedoeld.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...