Ga naar inhoud

AVI bestand omzetten


Aanbevolen berichten

Beste computer idee lezers, weet iemand misschien hoe het mogelijk is om een AVI video format om te zetten,naar een bestand wat wel ondersteund word,zodat je die film dan wel gewoon met winamp , real player of windows media player kan kijken ? ik heb namelijk de film hostel 2 gedownload alleen kan ik die dus niet bekijken op eerder genoemde spelers omdat dat bestand niet door die 3 spelers word ondersteund
Link naar reactie
Je wilt de film niet omzetten.\nJe wil de film afspelen, hiervoor heb je codecs nodig.\n\nEr zijn meerdere codec packs, al is het nog gemakkelijker om een fatsoenlijke video player te downloaden.\n\nGebruik zelf [URL=\"http://www.gomlab.com/eng/GMP_download.html\"]GOM player[/URL].\nIk weet dat [URL=\"http://www.videolan.org/vlc/\"]VLC media player[/URL] ook alles afspeelt.\n\nVoordat ik alles met GOM player afspeelde gebruikte ik Windows media player met cccp codec pack.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
welke versie van windows gebruik je?\nvoor xp is k-lite codec zeer geschikt.\nvoor windows 7 is dit shark 007.\nveel avi bestanden die je downloadt zijn niet bruikbaar en bedoeld om downloaders te ontmoedigen.probeer dus meerdere avi bestanden af te spelen.\nvoor omzetten naar dvd bestanden is convertxtodvd een leuk programma.
Link naar reactie
[quote=Huyg;535069]Wat een zwets. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Gewoon VLC downloaden, dan kun je alles afspelen, zelfs MKV bestanden, zonder dat je allerlei codecs hoeft te installeren.[/quote]\n\nMet betrekking tot VLC heb je wel gelijk maar als je zelf nooit last hebt gehad van inferieure bestanden wil dat nog niet zeggen dat een ander zit te \"zwetsen\".\nEen beetje meer respect kan geen kwaad, reageer normaal of reageer niet.
Link naar reactie
Sorry als ik iemand beledigd heb, maar om te stellen dat \"veel avi bestanden niet bruikbaar zijn\" vond ik een beetje overtrokken. Als je de moeite neemt om de eventuele commentaren te lezen van andere downloaders, hoef je niks onbruikbaars te downloaden. Als mij dat lukt, kan iedereen dat, want zo computerwijs ben ik niet. Dat bedoelde ik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...