Ga naar inhoud

Sony vegas pro Renderd black


Aanbevolen berichten

Hey, bedankt voor het lezen alvast..\r\nik heb namelijk 2 problemen... ik heb een video gemaakt, dat is opgenomen met FRAPS, dat is een record programma dat je screen van je pc opneemt tijdens het gamen. ik heb dit allemaal in sony vegas pro 8.1 ge-edit, (ja 8.1 want mijn pc draait op 64bit), maar als ik het wil gaan renderen, dan na het renderen is mijn resultaat zwart... ik hoor wel geluid en ik zie wel mijn effecten, bijvoorbeeld als ik text invoeg ofzo.. dit heb ik al sinds ik het programma gebruik en het is egt vervelend, want ik kan dus niks renderen, mijn render settings zijn dit: ik render naar: .AVI resolutie\': 1280x720 fps: 29,970 fps, als je meer info wilt zeg je het maar..\r\n\r\nmijnn 2e probleem is Sony vegas pro 9! wanneer ik een video importeer (ja ook van FRAPS) dan krijg ik meteen in de taakbalk, Sony vegas pro 9 reageert nietmeer..\r\n\r\nHELP ALSJEBLIEFT! vraag je vrienden etc of zei misschien raad weten want dit draait al een tijdje :(\r\nalvast bedankt!\r\nJan Willem.
Link naar reactie
Ik zowat niks van sony vegas 8.0 maar als ik een video van fraps importeer naar sony vegas 9.0 dan moet ik een minuut of twee wachten en als die is geimporteerd dan wil ik hem naar avi converteren maar dan krijg ik een vaag scherm dus doe ik Het converteren naar wmv.\r\n\r\nIk weet alleen maar jou laatste oplossing gewoon geduld hebben!\r\nIk had ook eerst geen geduld dus stond er ook telkenhs sony vegas pro 9.0 reageert niet.\r\nToen ging ik beneden een kopje koffie drinken en een koekje eten en toen ik boven kwam deed hij het wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...