Ga naar inhoud

Foto's anders op de pc dan op de camera


Aanbevolen berichten

De foto\'s van mijn camera staan er altijd netjes op als ik op het touchscreen kijk maar zodra ik ze over zet op mijn pc zien enkele fotot\'s er heel anders uit, er zijn er bij met een blauwe gloed over de foto of de kleuren van sommige delen van de foto\'s zijn anders (lichter of donkerder) en er zijn foto\'s met strepen over de gehele lengte van de foto. Het rare is dat als ik de foto\'s op mijn laptop zet deze wel goed zijn. Op zowel de desktop als de laptop staat Windows Vista en het maakt niet uit waar ik deze fotot\'s mee open (Windows Fotogalerie, IrfanView of Microsoft Office Picture Manager). Als ik foto\'s van mijn andere toestel over zet naar de pc (Nikon Coolpix S70) heb ik het probleem niet. Het foute toestel om hem zo maar even te noemen is een Casio Exilim, maar volgens mij ligt het niet aan het toestel. Weet iemand raad met dit probleem, ik worstel er al een tijdje mee.\r\n\r\nMvg, Anstof
Link naar reactie
[QUOTE=stofan;528369]Het rare is dat als ik de foto\'s op mijn laptop zet deze wel goed zijn.[/QUOTE]\r\n\r\n[QUOTE=stofan;528369]\r\nAls ik foto\'s van mijn andere toestel over zet naar de pc heb ik het probleem niet.[/QUOTE]\r\n\r\nDeze twee opmerkingen lijken met elkaar in tegenspraak. Als de foto\'s van een ander toestel wel goed gaat lijkt het niet te liggen aan het beeldscherm. \r\n\r\nHoe zien de foto\'s van de (Nikon Coolpix S70) er op de laptop uit? \r\n\r\nHeb je al eens foto\'s afgedrukt?
Link naar reactie
Op de laptop zien de foto\'s van de Nikon Coolpix S70 er prima uit, ook op het schermpje van de Nikon Coolpix S 70 zien de foto\'s er prima uit maar als ik de foto\'s importeer naar mijn desktop zijn er foto\'s bij die dus niet goed zijn. Als ik de foto\'s dan wil afdrukken zijn ook hier verkeerde foto\'s bij, dezelfde foto\'s die ook verkeerd op de desktop staan.\r\n\r\nMvg, Anstof
Link naar reactie
even wat boeren verstand er tegen aan\r\n\r\n- de foto\'s zijn goed maar het gaat mis met overzetten van toestel naar pc\r\n-- gebruik je een prog hier voor of doe je knippen en plakken met verkenner??\r\n-- misschien verminkt het prog ze, gebruik eens een andere usb kabel tussen de 2\r\n\r\n- de foto\'s zijn niet goed, maar dat zie je niet op het kleine schermpje van de camera\r\n-- wat voor laptop heb je, wellicht zie je het ook niet op een klein laptop schermpje\r\n-- neem eens een foto die slecht is op je pc mee naar een foto zaak, zowel geprint als het orgineel op de sd-kaart in het toestel\r\n-- misschien ziet deze wel dat de beeld software kapot is in de camera
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...