Ga naar inhoud

Gratis VPS


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=pepijndut;528181]- Een gewoon VPS en hij hoeft niet uitgebreid te zijn.\r\n- Mijn e-mailadres wordt niet gebruikt voor me rekening ofzo![/QUOTE]\r\n\r\nIk kan je eventueel van een \'server\' bij mij thuis laten gebruikmaken.\r\nDit is een testserver, is traag, maar voor iets te testen..
Link naar reactie
Ik zoek gewoon een VPS die goed werkt en die ik gewoon altijd kan laten aanstaan\r\n(Ik zou ook wel een sponser erbij willen zetten dus op bijna ieder pagina de naam van jouw bedrijf in het groot of een banner)\r\n\r\n\r\nHet hoeft ook geen racer te zijn \r\nIk wil die server van swisi wel eens proberen!
Link naar reactie
[QUOTE=pepijndut;528197]Ik zoek gewoon een VPS die goed werkt en die ik gewoon altijd kan laten aanstaan\r\n(Ik zou ook wel een sponser erbij willen zetten dus op bijna ieder pagina de naam van jouw bedrijf in het groot of een banner)\r\n\r\n\r\nHet hoeft ook geen racer te zijn \r\nIk wil die server van swisi wel eens proberen![/QUOTE]\r\n\r\nIk zeg het even: puur als test, het is traag enzo. Moet er nog voor zorgen dat er toegang is van buitenaf. E-mail mij, zie profiel of via PB. ;)\r\n\r\nEen VPS gaat niemand je zomaar - normaal gezien - geven, het gebruik ervan maken is iets anders.\r\n\r\nOpmerking: heb voor een eigen site van mij een sponser gevonden. Gewoon weten waar, wie en hoe. :)
Link naar reactie
[QUOTE=pepijndut;528321]Oke wat bedoel je als test\r\nWant ik wil hem nog lang blijven gebruiken :P\r\nBest lang\r\nHeel lang\r\n...[/QUOTE]\r\n\r\nBV: je zorgt ervoor dat je jou database (heb je die?) exporteert, ik importeer hem bij mij.\r\nJe wilt een nieuwe mogelijkheid, lay-out,... doen, doe het eerst bij mij, beveiligingslekken zijn bij mij geen probleem ofzo, bij je hoster kan je account worden gestopt.\r\n\r\nHij zal ook niet dag en nacht opstaan, puur om dingen te testen. E-mail mij via info|at|stijnadams!be .\r\n\r\n[I]* De tekens | en ! zijn gebruikt om spammers te verminderen. Vervang | door @ en ! door .[/I]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...