Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Als mijn vriend foto\'s van zijn camera met een geheugenkaartje overzet naar zijn PC komen die er niet op volgorde uit. Hij heeft Pcasa als systeem voor zijn foto\'s. Ik heb daar eens iets over gelezen maar kan het niet terug vinden. Wie is met dit probleem op de hoogte. Liever nog.... wie weet een oplossing\r\n\r\nNieviss
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nDe foto\'s hebben standaard allemaal van die merkwaardige namen, b.v.: [B]DSC0123456[/B]?\r\n\r\nKun je overweg met de [B][I]Windows Verkenner[/I][/B]?\r\n\r\nZoek dan eens de map op waarin de foto\'s staan.\r\nDan zie je zoiets:\r\n\r\n[ATTACH]15256[/ATTACH]\r\n\r\nJe kunt ze nu op datum/tijdstip rangschikken door op [B]Genomen op[/B] te klikken.\r\nStaat die er niet bij in het lijstje: [B]Naam [/B]- [B][COLOR=\"grey\"][Genomen op][/COLOR][/B] - [B]Map [/B]- enz., klik dan met de [I]rechter [/I]muisknop op [B]Naam [/B]en zet een vinkje in het vakje voor [B]Genomen op[/B].\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=Jeep;527130]Hi,\r\n\r\nDe foto\'s hebben standaard allemaal van die merkwaardige namen, b.v.: [B]DSC0123456[/B]?\r\n\r\nKun je overweg met de [B][I]Windows Verkenner[/I][/B]?\r\n\r\nZoek dan eens de map op waarin de foto\'s staan.\r\nDan zie je zoiets:\r\n\r\n[ATTACH]15256[/ATTACH]\r\n\r\nJe kunt ze nu op datum/tijdstip rangschikken door op [B]Genomen op[/B] te klikken.\r\nStaat die er niet bij in het lijstje: [B]Naam [/B]- [B][COLOR=\"grey\"][Genomen op][/COLOR][/B] - [B]Map [/B]- enz., klik dan met de [I]rechter [/I]muisknop op [B]Naam [/B]en zet een vinkje in het vakje voor [B]Genomen op[/B].\r\n\r\nJeep;)[/QUOTE]\r\n\r\nklopt helemaal, ik wil er alleen nog aan toevoegen dat selecteren op naam waarschijnlijk het zelfde effect heeft, aangezien de camera met het maken van foto\'s steeds een getalletje hoger telt. Dit werkt natuurlijk niet als je de foto\'s anders hebt genoemd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...