Ga naar inhoud

Videokaart


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik loop al een aardig poosje mee,maar nu kreeg ik deze week een mededeling op m,ijn scherm waar ik geen raad mee weet. Er versheen een ballon waarin stong Videokaart niet geinitialiseerd. Kan iemand mij zeggen wat dat betekent en wat ik eraan moet doen? B V D JOST PS Het OS is XP Pro.
Link naar reactie
Nou heb ik uiteindelijk uitgevonden wat de videokaart is maar van updates geen spoor te bekennen\'Toch moet er iets goed fout zijn want om TV op mijn compt te kunnen bekijken heb ik een usb stick van AVer media die goed werkt op mijn notebook maar op mijn compt wel de stations van Nedeland en de Regio ontvangt maar geen beeld geeft Wie o Wie kan mij uit de problemen he;pen? Groet JOST
Link naar reactie
[QUOTE=Jost;527964]Nou heb ik uiteindelijk uitgevonden wat de videokaart is maar van updates geen spoor te bekennen\'Toch moet er iets goed fout zijn want om TV op mijn compt te kunnen bekijken heb ik een usb stick van AVer media die goed werkt op mijn notebook maar op mijn compt wel de stations van Nedeland en de Regio ontvangt maar geen beeld geeft Wie o Wie kan mij uit de problemen helpen? Groet JOST
Link naar reactie
Eerst eens die foutmelding... is dat opgelost ? Wanneer krijg je die, en van wie ? Windows ? (En graag de [B]exacte[/B] melding... staat daar echt \"[I][B]Video[/B]kaart niet geïnitialiseerd[/I]\" ? ) Kijk in je logboeken of daar iets staat op het tijdstip dat de melding komt. (Rechtsklik \'[I]Deze computer[/I]\', kies \'[I]Beheren - logboeken[/I]\'. Dubbelklik op een regel voor meer info.)\n\nKrijg je die melding soms sinds je die TV stick ingeplugd hebt ?\nEn is je Windows versie dezelfde als op je laptop waar het wel werkt ?\n\n\n(Je kan één van je dubbele berichten verwijderen door ingelogd op \'[I]Edit[/I]\' te klikken, en voor \'[I]Verwijderen[/I]\' te kiezen, en nog een vinkje te zetten)
Link naar reactie
Hallo ERIK,Hier antwoord op je vragen a]Ja zoals jij het las en nu beschrijft stond het er. b]Op de laptop en de desktop staat XP Pro c]Die ballon stond rechtsonderin en VOORDAT ik met de usbstick in de weer ging.Ik zal je raad opvolgen en in de logs zoeken.Graag oplossing en/of suggesties Groet JOST
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...