Ga naar inhoud

kan dvd niet afspelen met windowsmedia player


Aanbevolen berichten

Hoi , ik heb al paar keer opnieuw een dvd gedownloud omdat ik dacht dat het aan de dvd lag maar elke keer speeld de dvd niet af in de windowsmedia player .\r\nDe dvd is een VIDEO TS bestand .\r\n\r\nZijn daar ergens codecs voor te downlouden of welke mediaplayer moet ik daavoor gebruiken . \r\nIk heb nu windows vista .\r\n\r\nEn dan het zelfde als ik de dvd wil branden kan dat wel met windowsmedia player of welke media player heb ik daar voor nodig ?
Link naar reactie
1) Controleer eerst of je een \'echte\' dvd wel kunt afspelen. Zo ja, dan is het gedownloade geen correcte dvd. Werkt dat ook niet, dan heb je inderdaad een codec nodig.\n\n2) Je kunt geen dvd\'s branden met media player. Ook niet met de meeste andere media players trouwens. Je hebt daar een brandprogramma voor nodig.
Link naar reactie
een normale dvd speel me laptop gewoon af via windowsmedia player maar de dvd die ik gedownloud heb niet .\r\nen dit is al de 2e die hij niet afspeeld de vorige heb ik maar verwijdert dacht dat het geen goede dvd was .\r\n\r\nmaar als ik veder ga kijken staat er bij de dvd BUP-bestand , IFO bestand , Vob bestand .\r\nen in de media player staat er ook dat er geen codec is voor een BUP-bestand .\r\nweet iemand waar ik die codecs kan downlouden ?
Link naar reactie
BUP-bestand is geen video-bestand maar een back-up bestand van het INFO-bestand en niet af te spelen.\r\nStaat info in over film zoals hoofdstukken en ondertitels.\r\nDus BUP en INFO zijn allebei even groot.\r\nVOB-bestanden kunnen wel afzonderlijk afgespeeld worden.\r\nMet dubbelklikken op VOB-bestand zou mediaspeler het moeten afspelen.
Link naar reactie
ja klopt , heb het net geprobeerd en kan die bestanden wel afspelen .\r\nmaar dat zijn gewon orginele dvd`s zeg maar geen kleine bestandjes die ik bij elkaar heb geplakt .\r\nhoe kan ik er het beste dan op een dvd branden meestal doe ik dat via windowsmedia player .\r\n\r\nkan iemand een gratis software daar voor ?
Link naar reactie
Heb je de tip van dutch-online al geprobeerd?\nDat programma speelt hem wel af als de DVD in orde is.\nJe hoeft alleen maar de naam op te geven van de map waar die bestanden in staan.\n\nZelf heb ik slechte ervaringen met Windows Media Player en DVD\'s op HD.\nSindsdien gebruik ik die VLC player en die speelt werkelijk alles af en zonder alle overbodige overhead van WMP.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...