Ga naar inhoud

dvd branden, wordt zwart-wit


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb met een HD-5000 traveller een aantal filmpjes gemaakt en deze overgezet met Arcsoft MediaImpression. Dit zijn .avi bestandjes. Netjes op volgorde gezet en bijgewerkt op het clipboard, aangegeven \"kleuren\" branden maar het resultaat na branden is een zwart-wit dvd. Waar oh waar kan dit aan liggen? :-(\r\n\r\nbij voorbaat dank,\r\nBibi
Link naar reactie
Ik ben het met Animal eens dat de voorkeurinstellingen van ArcSoft een vreemde optie voorstelt.Nou staat ArcSoft erom bekend dat het meestal meegeleverd wordt met een specifiek hardware-apparaat en dus niet met elk apparaat overweg kan.Probeer de (gratis) versie van Nero of (ook gratis) IMGBurnen brand de avi.files eens met als beelduitvoer PAL!.
Link naar reactie
Arcsoft was inderdaad meegeleverd met de hardware. Nu heb ik het ook met Nero geprobeerd en krijg ik op mijn pc wel kleur maar dvd in recorder en op TV nog steeds zwart/wit. Kan het liggen aan verouderde TV zit ik me af te vragen.\r\navi bestanden zijn die op elke dvd-speler af te spelen?\r\nWaarmee kan ik anders het beste branden?\r\nben met me 1e filmpje bezig dus nog niet zo bekend met eea.\r\n\r\nmijn dank ik groot :)
Link naar reactie
Windows moviemaker gedownload voor 6 euri\'s maar geeft helaas deze foutmelding \r\nC:\\Documents and Settings\\Mijn documenten\\Mijn video\'s\\india\\005_mpeg2video.mpg kan niet worden geïmporteerd. Een interface heeft teveel methoden om gebeurtenissen te starten\r\n\r\nvolgende keer een gratis trial dus... wie weet iets
Link naar reactie
Tuin was mij net voor.Die 6€ is oplichterij,moviemaker is gratis.Ik zou als ik jou was die versie waar je voor betaald hebt onmiddelijk verwijderen en een grondige virusscan uitvoeren.Mogelijk heb je een Trojan Horse binnengehaald met als mogelijke bijwerking dat die versie van Moviemaker problemen geeft.Voor wat betreft andere programma\'s kijk maar eens op deze site (Computer Idee) onder downloads>multimedia.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Henk\r\nHeb nu al diverse software trials gedownload maar het lukt niet. Gebrand met nero op DVD en na een x aantal clipjes (zo\'n 20) loopt de dvd vast en komt de melding \"de dvd is vuil\". het is een nieuwe DVD RW, met de speler is ook niks mis.\r\nIk wil het liefst werken in windows movie maker maar krijg dan weer de foutmelding: \r\n\r\nC:\\Documents and Settings\\Mijn documenten\\Mijn video\'s\\india\\005_mpeg2video.mpg kan niet worden geïmporteerd. Een interface heeft teveel methoden om gebeurtenissen te starten.\r\nwat betekent deze melding?:confused:\r\n\r\nik word zo langzamerhand een beetje geschuffeld\r\n\r\nbij voorbaat dank
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...