Ga naar inhoud

pc crasht tijdens editten premiere cs3


Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\n\r\nSinds ik een Full HD videocamera gekocht heb, kom ik allemaal ellende tegen met het bewerken van de HD bestanden.\r\nDe opgenomen .MP4 bestanden komen op een SD kaart te staan. Deze kopieer ik naar mijn harde schijf. Dan converteer ik ze naar AVI, omdat premiere cs3 de mp4 bestanden niet leest.\r\nTijdens het bewerken van deze bestanden vliegt mijn computer \'eruit\'.\r\nIk krijg een zwart scherm en ik kan de pc niet meer normaal uitschakelen. Het geluid blijft hangen en maakt een brbrbrbrbrbrbrbr geluid.\r\nDe computer zelf blijft wel aan, want ik hoor hem nog en het lampje bij de power schakelaar brand. De videokaart geeft nog wel een signaal (een zwarte), want als hij geen signaal zou geven zou er op mijn scherm \'no signal\' komen te staan.\r\nDoor dit probleem krijg ik de grootste problemen. Zo heb ik wel eens corrupte .prproj bestanden gehad, waardoor ik het project opnieuw moest maken.\r\n\r\nDe temperatuur is niet extreem hoog. De videokaart blijft netjes onder 55 graden, de processor komt ook maar zelden over 50 heen. Tenminste, als ik de temperatuur nakijk. Ook voelt de pc niet warm aan.\r\nWindows heb ik opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat.\r\n\r\nMijn pc:\r\nWindows 7 professional 64 bit\r\nMedion MED MT 512\r\nProcessor: 2,5 Ghz Quadcore\r\n4 GB RAM\r\nNvidia geforce gt 220\r\n\r\nVoor de videokaart is er volgens mij wel een nieuwere driver, maar deze krijg ik niet geïnstalleerd. Het hardware ondersteund de driver niet, volgens mijn pc.\r\n\r\nWie kan mij helpen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...