Ga naar inhoud

afspelen en converteren va ts bestanden


Aanbevolen berichten

hallo\r\n\r\nop dit moment ben ik begonnen het het opnemen van van tv programma\'s d.m.v van mijn satteliet ontvanger.\r\nals ik een programma heb opgenomen worden deze opgeslagen als zijnde *.*ts bestanden\r\nmijn pc herkent dit bestand wel dat ik deze bestanden met vlc zou kunnen afspelen.\r\nmaar vlc geeft mij het berichten dat hij bepaalde kanalen niet kan vinden en zodoende niet kan afspelen.\r\nhet zelfde probleem geeft zich voor als ik probeer deze bestanden te converteren met avs video converter.\r\nmijn sattelliet reciever kan deze opnames wel gewoon afspelen\r\n\r\nkan iemand mij vertellen of dit een codec kwestie is?\r\nof heeft dit te maken met de 2 andere bestanden die mijn satelliet ontvanger bij de ts bestand schrijft, namelijk *.*rap en *.* idx bestanden.\r\nof heeft dit met andere zaken te maken en hoe deze op te lossen??\r\n\r\nmijn satelliet reciever is de rebox re8000hd-pvr\r\n\r\nalvast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...