Ga naar inhoud

Videomateriaal bewerken met Nero 9


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,\r\n\r\nIk heb een Sony KDL46ex500 tv en deze kan de volgende bestanden afspelen: AVCHD-MP4 (avc) en MPEG1. door middel van een usb stick \r\n\r\nAls ik een bestand met Nero9 converteer naar AVCHD voor de usb stick, dan heb ik heel goed beeld en geluid maar geen ondertiteling erbij als dit afspeel op de tv!\r\n\r\nAls ik de film op de pc of van de dvd op de tv afspeel heb ik wel de ondertiteling erbij. \r\nDe bestanden zijn Video-TS dus er zijn subs bij maar .srt bestanden zie ik hier niet bij!\r\nKan iemand mij zeggen of ik de ondertiteling in nero 9 erbij kan krijgen :-(
Link naar reactie
Quote : \" Als ik een bestand met Nero9 converteer naar AVCHD\" , \r\nHet gemakkelijkst is dat je in dat bestand de ondertitels er al \"vast\" ingebakken hebt in het beeld om pas daarna te converteren. \r\n\r\nHier wat leesvoer over AVCHD : [url]http://avchd.punt.nl/index.php?r=1&id=396247&tbl_archief=0[/url]\r\n\r\nGrtz
Link naar reactie
Hoi Rawit,\r\n\r\nBedankt voor jou reactie.\r\nIk heb gezien dat de film waar ik het over hebt de subs apart zitten in het menu, maar ik vind ze niet in het video_ts bestand dus geen .srt files.\r\nIk weet niet hoe ik ze hierbij dus moet \"inbakken\" maar ik zal het wel uitzoeken! :D\r\nIk zal overigens een film uitzoeken waar de subs meteen in de film ingebakken zijn dan kan ik proberen deze middels nero9 en AVCHD op een usb stick te zetten.\r\nDan kan ik deze proberen af te spelen op mijn tv. \r\ngroeten :cool:
Link naar reactie
Hoi Rawit,\r\n\r\nik heb een film waar de subs al ingebakken zaten met nero9 naar AVCHD op mijn usb stick gezet.\r\nHet resultaat is prima, goed beeld, geluid en vooral ook ondertiteling.\r\nMaar nu weet ik dat de ondertiteling ook gaat als ze in de film ingebakken zijn.\r\nHeb jij misschien een tip hoe ik deze in de film kan plaatsen op mijn pc?\r\nIn de video_ts bestanden vind ik ze zo niet:-(
Link naar reactie
Voor subs rippen v/e DVD hier een progje : [url]http://www.ondertitels.info/help_view.php?id=31[/url]\r\nWat betreft de AVCHD is het nu al een tijdje terug hoor dat ik dit deed (2 à 2,5jr. of zo)..., maar ben er na een paar films vanaf gestapt omdat de moeite niet opweegt tegen het gebruik ervan..., ik wil hiermee alleen zeggen dat het maken/bewerken ervan veel rendeer- en bewerkingstijd kostte en het uiteindelijke resultaat bekijk je eigenlijk maar 1x (hoogstens 2x). Een film die je al een keer gezien hebt kijk je niet zo gauw voor een 2e x..., je kijkt eigenlijk eerder uit naar een volgende nieuwe film.\r\nHeb \'t dus vroeger met \'t programma \"Gotsent\" gedaan..., maar na \'t stoppen ben ik er niet meer verder op in gegaan.., weet wel dat \'t door liefhebbers verder ontwikkeld werd (snellere werking en bugs eruithalen etc...). Google er es op zou ik zeggen.\r\nNu haal ik liever alleen maar X-vid/DivX op (5 à 10 min.)..., converteer ze in 10-15 min naar DVD formaat en brand ze in nog es in 10-15 min. op dvd voor m\'n nichtjes/neefjes, tussen \'t branden en converteren door wordt de volgende X-vid opgehaald als ze er toevallig nog meer wilden..., tja de kleinkinderen van m\'n broer zien tegenwoordig veel reclame van nieuwe films op tv...! Succes...!\r\n\r\nGrtz...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...