Ga naar inhoud

Rijlessen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik ben een tijdje op zoek geweest naar een betrouwbare autorijschool, na al die verhalen op het internet was ik best wel bang geworden.\r\n\r\nEerst ben ik terechtgekomen bij een autorijschool uit Ypenburg. Het is een middelgrote rijschool met een bekende naam. Dus ik dacht ik zit wel goed. \r\n\r\nDe instructeur had meer aandacht voor mij (negatief) dan mijn rijlessen. Na lang praten kreeg ik een andere instructeur, elke keer te laat, had het alleen maar over zijn vrouw en hoe erg hij het wel niet bij haar had.\r\n\r\nNa wikken en wegen ben ik toen door een vriendin doorverwezen naar Rijcentrale Haaglanden. \r\n\r\nNou ik zal jullie zeggen na al die slechte ervaringen was dit een verademing. Ik heb gereden bij Jessica. \r\nEr is zo een leuke sfeer in de auto,radio mag gewoon aan, raampje mag gewoon open. Ze geeft echt les zoals het in de praktijk is en niet uit het boekje.\r\n\r\n\r\nIk ben in 1 keer geslaagd en ik wilde dit toch even zeggen, er zijn ook goede rijscholen. En ik wil deze rijschool bij iedereen aanbevelen.\r\n\r\n\r\n\r\nJESSICA BEDANKT \r\n\r\n\r\n\r\nWas of ben jij van plan om je rijbewijs te halen of weet je mensen die hun rijbewijs willen halen in de regio haaglanden, dan moet je dit doen, dit is uniek. \r\n\r\nAls je zelf je rijbewijs wilt halen dan kan je je geld terug krijgen. Deze rijschool is niet alleen goedkoop vergeleken met de andere maar is ook een goede rijschool die je niet zomaar iets aan smeert. \r\n\r\nBuiten dat je je rijbewijs kan halen kan je ook je geld terug verdienen en heb je uit eindelijk je rijbewijs gratis. Hoe het werkt kan je op de website lezen. Ik kan je zeggen het werkt echt ik heb ook op deze manier mijn rijbewijs gehaald en ik heb ook mijn geld al gedeeltelijk terug verdient. \r\n\r\nMaar ook als je zelf al een rijbewijs hebt en je weet iemand die zit te springen om zijn/haar rijbewijs te halen geen punt!! \r\n\r\nJe meld je aan en jij kan net als ik geld gaan verdienen, zonder dat je er te veel moeite voor hoeft te doen. \r\nWil jij zeker weten dat je geld verdient dit kan je snel controleren door jezelf aan te melden. \r\n\r\nHet is echt de moeite waard om hier aan mee te doen. Voor de werkwijze verwijs ik je door naar de website die je via de link kan zien. \r\nAls je nog vragen hebt dan hoor ik het wel!! \r\n\r\nKijk op [url]www.rijcentralehaaglanden.nl[/url]
Link naar reactie
  • 4 jaren later...
Dat hoop ik ook voor je. Heb ff de demo gedaan, en was niet echt gecharmeerd van de kwaliteit. Voorbeeld:\r\n\r\n[ATTACH]15779[/ATTACH]\r\n\r\nRVV paragraaf 9 artikel 23 schrijft echter voor:\r\n[QUOTE] 1.De bestuurder mag zijn voertuig niet laten stilstaan:\r\n\r\n a. op een kruispunt of een overweg;\r\n\r\n b. op een fietsstrook of op de rijbaan langs een fietsstrook;\r\n\r\n c. op een oversteekplaats of binnen een afstand van vijf meter daarvan;\r\n\r\n d. in een tunnel;\r\n\r\n[B] e. bij een bord bushalte ter hoogte van de geblokte markering dan wel, ingeval die markering niet is aangebracht, op een afstand van minder dan 12 meter van het bord;[/B]\r\n\r\n f. op de rijbaan langs een busstrook en\r\n\r\n g. langs een gele doorgetrokken streep.\r\n\r\n[B] 2.Onderdeel e van het eerste lid geldt niet voor het onmiddellijk laten in- en uitstappen van passagiers.[/B][/QUOTE]\r\n\r\nHet woord \"BUS\" op het wegdek maakt deze situatie nog geen bus[B]strook[/B], want \'t ding eindigt direct na de bushalte. Het heeft dus alle schijn van een bus[B]haven[/B] (je weet wel, zo\'n kleine uitstulping aan de weg waar een bus kan stoppen zonder het andere verkeer te hinderen) en daar het woord \"BUS\" op schrijven maakt zo\'n ding nog een busstrook.\r\n\r\nEn daarbij, in werkelijkheid zul je deze situatie nergens tegen komen. Het kan uiteraard altijd voorkomen een busstrook eindigt direct na een bushalte, maar dan heb je in ieder geval gezien dat er daadwerkelijk sprake was van een busstrook omdat je er al een tijdje langs hebt gereden; wat in dit geval duidelijk niet op het plaatje zichtbaar is.\r\n\r\nAls het CBR zich daadwerkelijk heeft verlaagd tot dit soort sneaky vragen moesten ze zich daar schamen, een vraag waarbij het antwoord open is voor discussie hoort niet.\r\n\r\nNu is 90 cent niet veel, maar als alle vragen dit niveau hebben, weet ik niet hoe representatief dit is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...