Anoniem2 Geplaatst: 6 mei 2006 Delen Geplaatst: 6 mei 2006 Ik ben zelf helemaal wild van schilderen met Olieverf. Ik vind dit het mooiste en verrassendste materiaal om mee te schilderen.\r\nHier kun je veel van mijn werken zien.\r\n[IMG]http://www.schilderenmetolieverf.com[/IMG]\r\n\r\nHeb je vragen over werken met olieverf? Ik beantwoord ze graag.\r\nGroet,\r\nAlex Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2010 dat is een schop naar boven !!!\neen mooie hobby ja , maar dat is geen reden om te spammen . :rolleyes: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2010 Hee mensen\r\n\r\nLeuke tekeningen, maar jammer dat er zoveel kruisjes staan in sommige tekeningen, had ze graag gezien. (kan ook aan deze computer liggen hoor) Hoe dan ook, die met Bob Ross was wel gaaf in elkaar gezet.\r\n\r\nGroeten,\r\nW-de-beste. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2010 Veel dingen kan ik niet zien (net zoals W-de-beste). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2010 [quote=Tommie;518655]Veel dingen kan ik niet zien (net zoals W-de-beste).[/quote]\nzou het komen , omdat het topic al 4 jaar oud is .;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2010 Slechte verf gebruikt, is niet licht-echt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen