Ga naar inhoud

Wat willen jullie kwijt over een rotmerk?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,\r\n\r\nWat willen jullie kwijt over een rotmerk? Hiermee bedoel ik: is er iets wat je wilt zeggen over bv. de slechte ondersteuning van Microsoft ofzo, bijvoorbeeld de tekst:\r\n[QUOTE]Er is een ernstige fout. Ik weet niet welke.[/QUOTE]\r\nNiet dat deze kan komen, maar Microsoft maakt wel nutteloze berichten.\r\nZe zouden bijna dit kunnen zeggen:\r\n:arrow: Met Windows Memory Diagnostic kunt u uw geheugen testen. Klik hier om het te downloaden. Klik hier voor [URL=\"about:blank\"]hulp[/URL]\r\nKlik nu maar op hulp.\r\n\r\nMicrosoft heeft geen klantenservice of ondersteuning. Schandalig gewoon.\r\n\r\nGroeten,\r\nW-de-beste.\r\n\r\n[I]Dit bericht is gescand door een stom programma van Microsoft. Er is een fout gevonden. Klik [URL=\"about:blank\"]hier[/URL] voor meer informatie.[/I]\r\n[I]Dit bericht is gescand door een goed programma van een merk. Er zijn geen fouten gevonden.[/I]
Link naar reactie
Nee dat doen vrouwen wel over mannen, en zeker als ze niet nichterig genoeg zijn.\n\nNeem geen 10 bier maar 2 rose op een avond.\nVraag of ze mee gaat shoppen en passen.\nGa gezellig samen op pitriet vlechten (of erger)\nNeem een ijsje op een terras ipv een biertje\nDoe je motor weg en ga bij de tennisclub\nenz enz\n\n\nNou als dat geen mop is...
Link naar reactie
  • 3 weken later...
@Edmoor Wat bedoel je?\n\nIk had eerst een Sony Vaio. Na 2,5 jaar dvd station kapot. Reperatielosten: €300,-\nDaarna een Sony Vaio. Na 2,5 jaar moederbord kapot. Reparatiekosten €[B]780[/B],- !!! (Zie mijn handtekening.) Is net kapot gegaan (cry)(cry)(cry)(cry)(cry)\n\nWaren alle twee topmodellen. De laatste maar liefst €2500,-!!\n\nEn dan te bedenken dat de garantie 2 jaar is. . . .\n\nWe zijn nu aan het kijken of we wat vergoeding kunnen terug krijgen. (Ik hoop het zo much!)
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Whaha, als ik naar al deze reacties kijk zie ik allemaal dingen waar ik nog niet aan begin. Ik ben een 12 jaar oud joch dat aan zijn zoveelstehands pctje op zijn Ikea bureautje zit te kijken naar allemaal posts over bier en vrouwen! Maar toch,\r\n\r\n[I]Vrouwen zijn net tipex. Zo zijn ze je type, en zo zijn je ex...[/I]\r\n\r\nleuke reacties, bedankt allemaal!\r\n\r\ngroeten,\r\nW-de-beste.
Link naar reactie
online breedband nl\r\nIk heb er niets van, heb er nooit wat van gehad en wil er ook nooit wat van hebben maar tis wel een virus wat al weken onze telefoon en internet verbinding verstoord.\r\nKPN zegt machteloos te zijn vanwege voorschriften van de Opta waar online simpelweg fraude pleegt met vervalste aanmeldingen(met foutieve naam ook nog) en bedragen afschrijft zonder enige machtiging of zelfs ooit maar een banknummer verstrekt gekregen te hebben.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...