Ga naar inhoud

converteren asx file


Aanbevolen berichten

Ondanks alle goed bedoelde adviezen lukt het mij nog steeds niet om de file te kunnen converteren.\r\nIk kan als ik de link naar de uitzending open wel het beeld van de uitzending zien maar niet opslaan op de computer om vervolgens een deel van de uitzending te kopieren naar dvd. software zoals formatfactory herkent deze file niet wat nu?\r\nWie heeft een oplossing
Link naar reactie
Wat is het nou..? Op jouw 1e bericht heb je het bestand op computer en op jouw laatste zeg je dat je het beeld wel kan zien maar niet kan opslaan op computer..., denk dat je het een beetje door elkaar haalt.\r\nHeel kort gezegd is In dit geval jouw .asx-file in feite eigenlijk alleen maar een link naar het werkelijke bestand dat jouw gewenste videodata bevat.\r\nDenk dat je dus eerst dat beeldbestand op jouw computer moet hebben om \'t te kunnen converteren.\r\nHeb je dat bestand niet dan zou je eraan kunnen denken om naar een programma te zoeken die streaming-video kan opslaan.., dus het beeld van jouw scherm opslaan tijdens het afspelen in een .mp4, wmv of .mpeg.... etc. -bestand. \r\nHiervan kan je er dan een dvd/svcd van maken afspeelbaar op de meeste dvd-spelers.\r\nHi-Net Recorder [url]http://www.videohelp.com/tools/sections/video-streaming-recording[/url] is bijv. zo\'n (ook belangrijk freeware-) programma..., er staan er nog meer...! \r\nHoop dat je hier wat aan hebt..., succes...!!\r\n\r\nGrtz.....
Link naar reactie
Asx is een gestreamde versie van windows media, gebruikt hoogstwaarschijnlijk een wmv9 codec. Streams zijn vaak lastig te capturen. Maar heb je eenmaal een het bestand, dan zou het wel te converteren moeten zijn, met een programma wat de wmv9 codec herkent. Wellicht is het ook gewoon te hernoemen naar .wmv en af te spelen in windows mediaplayer.
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;516234]wat is de link van het filmpje , wil even wat uitproberen .[/QUOTE]\r\n\r\nHallo tjoekse\r\nDe link naar het filmpje is de onderstaande\r\n[url]http://www.omroepgelderland.nl/web/Uitzending-gemist.htm?datum=23022010&programma=&id=58364[/url]\r\nIk weet niet wat je wil uitproberen maar dat hoor ik dan wel.\r\nGrt
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;516528]Omdat je zo ten einde raad bent heb ik even gedaan wat ik je eerder verteld heb te doen en het complete filmpje nu op m\'n pc staan.\r\nHet is een bestand van 130 MB. Als je me laat weten waar je het naar toe gestuurd wilt hebben zal ik dat doen.[/QUOTE]\r\n\r\nmischien kun je het versturen naar mijn email adres [email]bemzujvb@gmail.com[/email]\r\n\r\nGrt.\r\nTorenstad
Link naar reactie
Ok, ik zal het via TransferBIGfiles.com doen.\nHaal hier even je email adres weer weg ivm spam.\n\nHet uploaden duurt ongevuur een uur volgens die website.\nJe krijgt dan een link waar je het bestand kunt downloaden.\n\n22:30\nDe upload is klaar.\nAls het goed is heb je een mail met de downloadlink gekregen.
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;516652]Ok, ik zal het via TransferBIGfiles.com doen.\r\nHaal hier even je email adres weer weg ivm spam.\r\n\r\nHet uploaden duurt ongevuur een uur volgens die website.\r\nJe krijgt dan een link waar je het bestand kunt downloaden.\r\n\r\n22:30\r\nDe upload is klaar.\r\nAls het goed is heb je een mail met de downloadlink gekregen.[/QUOTE]\r\n\r\nBeste Edmoor.\r\nHartelijk dank voor je hulp. Is was er ondertussen al wel een beetje achtergekomen hoe het programma ashampoo werkt, maar de kwaliteit van jouw opname is stukken beter.\r\ngrt \r\nTorenstad
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...