Ga naar inhoud

Mijn toetsenbord(en)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo!!\r\n\r\nBijna elke dag wordt mijn toetsenbord plotseling onbruikbaar.\r\nEen aantal letters worden[U] niet [/U]aangeslagen, andere letters 5 of meer keer, terwijl ik ze maar één keer aanraak. Ook spaties worden niet uitgevoerd. Als ik door zou typen ontstaat er een volstrekt onleesbaar document.\r\n[U]Voorbeeld:[/U] (Ik ga nu naar buiten toe) iiiiiiikg nnaaaaar btn te \r\nSoms kan ik een toets 10 x aanslaan, maar komt er geen enkele letter op m\'n scherm.\r\nDe toetsenborden zijn niet vervuild, en ook hoeven de batterijen niet verwisseld te worden.\r\nPrik ik een ander toetsenbord in, dan loopt (zoals nu) alles ineens weer volkomen normaal.\r\nEen andere keer gaat de \'storing\' met het zojuist vervangen toetsenbord gewoon verder.\r\nEmails schrijven is dan volstrekt onmogelijk.\r\nDraadloos toetsenbord of met kabel lijkt niets uit te maken.\r\nSoms gaat het ineens een hele dag goed. Volgende dag is het toetsenbord (en daardoor dus de hele computer) volledig onbruikbaar. De ellende doet zich voor in Word, maar óók in emails. Wie weet waar het aan kan liggen??\r\n\r\nDank voor elke reactie.\r\nOnno
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...