Ga naar inhoud

Op zoek naar een hobby forum voor...


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[SIZE=\"6\"]Edit:[/SIZE]\r\n\r\nZie deze post: [url]http://forum.computeridee.nl/showpost.php?p=515103&postcount=3[/url]\r\n_________________________________________________________\r\nHallo Allemaal,\r\n\r\nIk ben opzoek naar een hobby-forum voor een microfoonstandaard en popfilter dat ik graag zelf wil maken.\r\n\r\nIk loop namelijk tegen een aantal problemen aan:\r\n- Hoe bevestig ik het pop filter aan de schroefdraad die ik gebruik als tafel-standaard? (Hij moet nog omhoog en om laag kunnen, kan bv bevestigen aan een moer maar hoe?)\r\n\r\n- Wat voor een draad/kabel moet ik gebruiken voor het buigbare gedeelte tussen het popfilter en de schroefdraad? (Deze moet makkelijk te buigen zijn = geen 2 handen voor nodig.)\r\n\r\n- Hoe maak ik iets op de schroefdraad zodat de microfoonklem omhoog en omlaag de schroefdraad kan. Maar dat ik ook de microfoon omhoog en omlaag, schuin kan zetten?\r\n\r\n- Wat moet ik gebruiken tussen de schroefdraad en de microfoonklem zodat deze er een stuk vanaf zit?\r\n\r\n- Wat kan ik het beste als voet gebruiken voor de schroefdraad? (Ik denk zelf aan hout maar ik heb geen grote plaat nodig.)\r\n\r\n- Kosten moeten onder de 20 EUR blijven bij het popfilter, anders kan ik er net zo goed 1 kopen.\r\n\r\nIn plaats van een schroefdraad zit ik te denken om een oude microfoonstandaard te kopen, deze in te korten en te bevestigen aan mijn bureau. Nu weet ik niet of ik deze dan nog weg kan draaien, van boven mijn bureau naar de zijkant van mijn bureau als ik hem niet nodig heb.\r\nIk moet hem dan aan mijn bureau bevestigen omdat ik hem er niet naast/achter kan zetten daar is te weinig ruimte voor.\r\n\r\nIn de bijlage heb ik een excel documentje gedaan met links en prijzen en producten. In het word documentje staat meer uitleg over wat ik wil.\r\n\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
[QUOTE=alentje;515058]Koop er dan gewoon een?[/QUOTE]\n\nZit ik ook al steeds meer aan te denken ;)\n\nMaar dan heb ik nog geen standaard voor mijn microfoon en zo\'n bureau arm is wel prijzig.\n\nNet een andere standaard gevonden is precies wat ik moet hebben :D\nAlles wat ik moet hebben is dit:\n[url]http://www.conrad.nl/goto.php?artikel=301773[/url]\n[url]http://www.conrad.nl/goto.php?artikel=300183[/url]\n\nEn nog een microfoonklem meer info waarom hij er niet bij staat hieronder.\n\nLoop nu dan nog tegen de volgende problemen aan: (alleen de nieuwe methode)\n[QUOTE]\n- Wat voor een microfoonklem heb ik hier voor nodig? Welke past op deze standaard en in welke past mijn microfoon van max. 22 mm breed.\n[/QUOTE]\n\nTotaal prijs ligt wel boven wat ik ingedachte had maar dit is wel zo mooi :cool:\n(Nieuwprijs = 40,48 EUR incl. een willekeurige microfoonklem)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...