Ga naar inhoud

geluid pinnacle studio 11


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\n \r\n\r\nIk heb het volgende probleem. Als ik de film op de tijdlijn afspeel en bekijk, stop op een gegeven moment het geluid.\r\nBij de volgende start van een fragment heb ik heel even geluid en gaat het weer weg.\r\n\r\nNu staat er onder in op de balk (van het windows scherm)een pictogram van de soundmax-audio.\r\n\r\nEr staat –Er is geen soundmax aanwezig.U kunt het soundmax configuratiescherm niet gebruiken.\r\n\r\nHeeft dit er mee te maken dat ik soms halverwege geen geluid heb.\r\n\r\nIk werk met pinnacle studio vers. 11 plus.\r\n\r\nGr.\r\nHylke
Link naar reactie
[QUOTE=weyde4;513170]ik heb dat probleem ook maar dan vooral met het monteren van avchd dan stopt het geluid en stoord het beeld of word zwart. als ik hem dan stop en een minuut later weer start loopt hij weer goed\r\nbij mij is de oorzaak dat studio het niet bol kan werken door te weinig vermogende hardware\r\n\r\nvr gr E.v.d.Weyde[/QUOTE]\r\nHey E.v.d.Weyde,\r\nDit was inderdaad de hardware die te zwak was om tergelijk te renderen en af te spelen.\r\n\r\nGrtz Line
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...