Ga naar inhoud

laptop aansluiten op een lcd tv


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\nwe hebben hier een klein probleempje, laptop aansluiten dmv vga kabel gaat prima, we krijgen beeld en haarscherp, dvd\'s kijken via lcd tv gaat ook prima .....\r\n\r\nmaar nu het probleempje, games die op de laptop draaien krijgen we niet te zien op de lcd tv...vaag probleem, mede omdat alle andere toepassingen wel goed werken via de vga kabel.\r\nGeluid is geen enkel probleem, dit loopt via een 3,5mm jack naar tulp-uit naar een versterker ingang.\r\n\r\nVia de S-vhs--->scart werkt het wel, ook de games, maar beeld is wazig, onscherp en zeer flets van kleur\r\n\r\nWie kan ons helpen aan de juiste oplossing zonder dat het kapitalen gaat kosten ?\r\n\r\ngroetjes,\r\n\r\nAuk
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Games werken mogelijk alleen als alleen beeld op de lcd-tv hebt (en geen beeld op het laptopscherm). Stel dus in dat de lcd-tv hoofdmonitor en ook enige monitor moet zijn. Dan zou het moeten werken.\n\nDat s-video onscherp is op een lcd-tv is bekend en daar heeft iedereen met die combinatie last van. S-video (en daarmee ook composiet) is alleen geschikt voor ouderwetsche beeldbuizen
Link naar reactie
@Edmoor, ja geduld is best een sterk punt van me hahaha :D\r\n\r\n@Foobar, dat hadden we idd ook al geprobeerd, lcd-tv als hoofd/enige monitor instellen en zelfs dan werkt het niet naar behoren, zou misschien een manco kunnen zijn van de videokaart? In de zin van resolutie misschien,maar dan zou ik ook geen dvd\'s via vga af kunnen spelen in die hoge kwaliteit lijkt me... Inmiddels werk ik met een andere laptop en daarmee heb ik t nog niet geprobeerd..\r\n\r\nthnxx voor de tips zover iig :D\r\n\r\nIk hou jullie op de hoogte !\r\n\r\nAuk
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...