Ga naar inhoud

fotoshow


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb met windows moviemaker een dia show gemaakt,die goed werkt.\r\nNu heb ik een vraag ik heb weer originele afdrukken nodig maar helaas alle ingescande\r\nfoto\'s zijn weg en ook het digitale bestand is weg. Het is voormij zeer belangrijk om weer\r\nfoto\'s te kunnenafdrukken.Weet iemand een manier om de losse digitale bestanden weer uit de movie show te halen. Of eventueel een programma dat dit kan. Mijn begrip van comp. is niet zo groot.
Link naar reactie
Dat gaat niet lukken. De kwaliteit van zo\'n diashow is namelijk veel te laag om een goed afdrukresultaat te krijgen. Het is niet zo ingewikkeld om foto\'s uit zo\'n diashow te nemen, maar je krijgt alleen redelijk goede afdrukken als je de foto\'s niet groter dan zo\'n 3 bij 2 cm print.\n\nReden hiervoor is dat de kwaliteit die nodig is om foto\'s goed op een tv te laten zien veel lager is de kwaliteit die nodig is om foto\'s af te drukken. Om schrijfruimte te besparen wordt in geval van een diashow de \'overbodige\' kwaliteit weggegooid en die krijg je zonder de originele foto\'s nooit meer terug.\n\n\nOm toch foto\'s uit de diashow te krijgen kun je bijvoorbeeld Media Player Classic Home Cinema gebruiken. Speel daarmee de diashow af en zet deze bij iedere nieuwe foto stil. In het menu File kun je dan kiezen voor Save Image om daarmee het op dat moment weergegeven beeld als foto op te slaan.\nIk zou zeggen, probeer dat eens en dan zie je zelf wat het resultaat wordt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...