Ga naar inhoud

promotie film maken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik wil voor mijn werk een promotiefilm maken, waarbij ik gebruik ga maken van filmpjes die van dvd komen en afbeeldingen. Ik wil graag een film maken waarbij de verschillende filmpjes en afbeeldingen vloeiend overlopen, zonder gebruik te hoeven maken van een menu. \r\n\r\nHeeft er iemand tips welk programma ik daar het beste voor kan gebruiken?\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nJe zou gewoon [I]Windows Moviemaker [/I]kunnen gebruiken of de opvolger [I]Windows Live Moviemaker[/I].\r\nPersoonlijk vind ik Windows Moviemaker iets completer. Timeline voor beeld en voice-over of muziek, titels, credits, overgangen. Je kunt de overgangen gewoon over elkaar slepen en met fades trucs uithalen. \r\n\r\nJeep;)\r\n\r\n[B][COLOR=\"Blue\"][SIZE=\"2\"]P.s. Onder meer hier te krijgen. Werkt ook onder Vista.\r\n(Mocht je \'m niet al hebben)\r\nLink: [url]http://download.chip.eu/nl/Windows-Movie-Maker-2_784045.html[/url][/SIZE][/COLOR][/B]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...