Ga naar inhoud

Samsung DVD Camcorder VP-DX105


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo\r\n\r\nik heb deze week de camcorder van samsung gekocht , je kunt met een dvd schijf opnemen en met een sd kaart, maar ik als ik de camcorder op de pc aansluit ziet hij niks op de schijf staan, terwijl ik toch gefilmd heb!\r\ndan staat er in het boekje niks over hoe ik de instelling op massa opslag kan zetten en dat staat wel ertussen maar is niet mogelijk om dit in te stellen!:confused:\r\nterwijl als ik met de sd kaart film het wel op massa staat en dat kunnen we zo op de pc zetten, de schijf word ook niet herkend door onze pc of dvd speler.\r\nweet iemand misschien of ik iets fout doe of een instelling verkeerd heb staan?\r\nalvast bedankt!;)\r\ngroetjes sil
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;509566]Voordat zo\'n schijf op een ander apparaat werkt dan de camera moet je deze met behulp van de camera \'afsluiten\' (finalize). Pas dan is het een echte dvd-video en zou het moeten werken.[/QUOTE]\r\n\r\noh dan weet ik dat! dankjewel maar ik kan wat ik op die schijf had staan niet op de pc zetten, sorry ben een leek op dit gebied!:rolleyes:
Link naar reactie
Lees eerst de handleiding van de kamera eens goed.\n \nDe dvd kun je in een goed video montage prg importeren.\nPinacle zouw dat moeten kunnen ,en ook Ullead movie factorie kan dat.\nMaar een dvd kamera is ook niet echt bedoeld om mee te filmen en daarna de films te bewerken.\nHeb zelf ook eens zo\'n ding gekocht maar het is een grote flop.\nEen kamera met mini-dv (bandjes) is veel beter ,en handiger, ook om op pc over te zetten en te bewerken ,en ook nog eens betere kwaliteit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...