Ga naar inhoud

foto's verdwenen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\nOmdat ik mijn pc volledig opnieuw moest installeren, had ik een back-up genomen van alle bestanden op mijn pc.\r\nDit deed ik door de bestanden op verschillende dvd\'s te branden.\r\nProbleem is nu : 1 van de dvd\'s geeft geen informatie meer. Bij de eigenschappen van de dvd staat 4,1 GB gebruikt, maar ik kan de bestanden niet lezen.\r\nKan iemand me een tip geven om dit probleem op te lossen?\r\nalvast bedankt.\r\nKristel
Link naar reactie
Dvd\'s na branden wel \'afgesloten\'? Al geprobeerd om de betreffende dvd in dezelfde brander te leggen en te kijken of er, via de verkenner, wat te vinden is?\n\nWijsheid achteraf: controleer dvd\'s/cd\'s altijd of ze goed gebrand zijn (in een andere speler). Zeker als het belangrijke bestanden betreft. Soms gaat er iets fout en dat kan heel vervelend zijn :(
Link naar reactie
ik had de dvd wel degelijk afgesloten.\r\n\r\nIn de verkenner zijn er geen bestanden te zien, maar er staat bij de eigenschappen wel dat er 4,1GB gebruikt is van de schijf.\r\n\r\nRAMP, het zijn de foto\'s van de geboorte van mijn zoon en van de bouwwerken van onze woning!!!\r\n\r\nMisschien weet iemand een adres waar ik terechtkan voor recuperatie van die foto\'s?\r\n\r\nGroetjes,
Link naar reactie
kan je de cd niet naar de fabriek brengen of zo en dan tegen een prijs trekken ze dat hele ding leeg en krijg je een andere ik neem aan dat het belangrijk voor je is dus miss zit er een klein prijsje aan ik heb het gedaan met een harde schijf koste me 50 euro voor de bestenden trug te halen en 3 weken w8tijd :) maar ik heb alles gelukkig trug \n\nzonde van de foto\'s van je zoon :(
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nEven een andere vraag: was de DVD in kwestie een deel van een backup?\r\nOf stonden er alleen foto\'s op?\r\n\r\nTer verduidelijking:\r\nals je je systeem \'back-upt\', dan wordt alles op -waarschijnlijk meer dan één- DVD\'s gezet.\r\nDie DVD\'s hebben dus ook een bepaalde volgorde.\r\nEn er kan een zwak exemplaar tussen zitten.\r\n\r\nPraten we over een DVD met mappen met -daarin gekopieerd- je foto\'s, dan maakt dat verschil.\r\nIn het eerste geval is het belangrijk om te weten waarmee je die backup hebt gemaakt.\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...